środa, 12 sierpnia 2015

Oversize summer dress

Hej.
Kopę lat;-)
Przynajmniej takie odnoszę wrażenie - że mnie z rzeczywistości wywaliło na baaardzo długo. Mało, że upały sprawiają, iż nie jestem sobą - wstaję rano jak zombiak i jak zombiak po 21.00 zbieram się do łóżka, w ciągu dnia zaś po prostu wegetuję .
Ważniejsze jednak, że zmieniłam pracę.
Yupi!

Szybka, dość stresująca dla mnie rekrutacja i pierwsze dni w nowym środowisku, w nowych obowiązkach, z nowymi ludźmi.
Wywróciłam codzienność do góry nogami, ale jest dobrze. Po pierwsze niedawno miałam przemyślenia, że brakuje mi wyzwań, no to proszę, oto jest wyzwanie.  Po drugie zawodowo to dobre posunięcie. Dzieje się coś, cieszę się.

Tylko ubraniowo mi się pogorszyło. Jestem teraz klasyczną biurwą i poszarpane dżinsy, nonszalanckie chusty i wielkie kolczyki nie przejdą;-( Pozostaje wyżyć się po pracy.


A dziś sukienka oraz naszyjnik, które miałam chyba od roku, a włożyłam dopiero teraz. Dziwna jestem, co? ;-)
Wskoczyłam w tę kieckę na niezobowiązujące wyjście w upalne popołudnie. Posłaliśmy potomka na obóz, a sami udaliśmy się na beztroski obiad w terenie. Po drodze pstryknęliśmy fotki.
To jest strój, w którym czułam się wyśmienicie i już wiem, że wystąpię w nim nie raz. 



















fot. Riko


sukienka (dress) - sh
naszyjnik (necklace) - chyba bershka
buty (shoes) - deichmann
okulary (sunnies) - nn, pamiątka z wakacji

39 komentarzy:

  1. nice post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik pasuje idealnie a sukienka śliczna taka letnia. Odsłania zgrabne nogi ;O)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś ślicznym zombiakiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze - gratuluję tej nowej pracy!
    Bardzo!
    Jeśli jesteś z niej zadowolona, to tylko trzeba się cieszyć ze zmian!
    Po drugie - zestaw jest super!
    Cały spójny, konsekwentny... wszystko pasuje tak do siebie, jak i do Ciebie!
    dla mnie - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. W taką pogodę każdy czuje się jak zombi. Gratuluję zmiany pracy. Sukienka bardzo mi się pogoda, na upały rewelacja.Świetne buty i naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  6. He he, ja też w zeszłym roku kupiłam na wyprzedaży bluzki i zostawiłam nie obnoszone na ten rok - żeby na dzień dobry mieć coś nowego :).

    Jak zwykle bardzo fajny zestaw :)

    Gratulacje i powodzenia w nowej pracy !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka bardzo w moim guście, świetne buty i naszyjnik dodałaś. Szkoda, że teraz modowo tworzyć będziesz tylko po pracy, ale cieszę się, że znalazłaś taką pracę, co daje Ci satysfakcję :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz jak milion dolarów! Pięknie!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty bym zmieniła, a tak to fajnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia zatem Ci życzę i sukcesów zawodowych :)

    A kreacja swietna:) Kiecka super, buty jeszcze lepsze, ale naszyjnik po prostu wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam te butki, ale w beżu - najwygodniejsze szpilki, jakie ostatnio kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. U la la, śliczności!!! A jakie zgrabne nóżki :).
    Powodzenia i stresów zero w nowej pracy :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne stylowe sukienki ,widzę ,że wszystkie lubimy te buciki.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super sukienka ;) powodzenia w nowej pracy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz fenomenalnie, uwielbiam taki typ sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sukienka, wygląda na wyśmienicie przewiewną i przyjemną w noszeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny zestaw! wszystko mi się podoba :) z chęcią bym wskoczyła w sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, rewelacja! A propo trzymania ubrań w szafie przez rok, to chyba normalne, bo też tak miewam ;) Niektóre pewnie i dłużej czekają na swoją kolej - te na zachęte na odchudzanie :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Upały też mnie wykończyły. Zmiany są stresujące ale będzie dobrze. Co do stroju to przecież dzień jest długi, po pracy możesz zaszaleć. Ja też nie mogłam sobie na wiele pozwolić. Sukienka bardzo ciekawa i śliczny naszyjnik. Piękny uśmiech...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka sukienka z sh???? Nie wierzę!!!
    Jest prześliczna i fajnie dopasowałaś do niej efektowny naszyjnik i buty :)
    Chętnie sama wskoczyłabym w ten zestaw.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. super sukienka! Prawdziwa perełka :) Też uwelbiam lumpeksy. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  22. super sukienka! Prawdziwa perełka :) Też uwelbiam lumpeksy. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem jak Cię dodać do listy czytelniczej :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Totalny odlot, wszystko mi się podoba i sama bym się tak ubrała. Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow świetna kiecka, nie widziałam jeszcze takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję nowej pracy:)
    Sukienka i buty - czad! Zachwycasz:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna sukienka! :)
    Dzięki za komentarz u mnie :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna sukienka.. Naszyjnik i okulary również bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  29. Gorgeous trapeze dress. I love it! The necklace is absolutely perfect, too! <3

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Z chęcią bym ubrała taką sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  31. W ten upa i skwar nic się nie chce, nawet spać nie można, nie wspominając już o sprzątaniu, czy gotowaniu :O więc też jestem zombiak :P hehe

    gratuluję zmian :D oby wszytstko poszlo po Twojej myśli :*

    sukienka czadowa i takie cudo z SH :D super łup Ci się trafił kochana :)
    Wyglądasz fantastycznie, mega oryginalnie :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszyscy już mnie uprzedzili, ale i tak powtórzę - bosko! Naszyjnik - cacko!
    Gratuluję nowej pracy i życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mam często tak, że coś leży w szafie i czeka aż najdzie mnie na to ochota... A potrafi najść i po kilku miesiącach, i po roku ;) Zestaw świetny, czułabym się w nim. Bardzo fajne kolory i fasony, dobrze dobrana biżuteria - nie mam do czego się czepić.

    OdpowiedzUsuń
  34. You are so beautiful and you picture looks so charming

    http://www.jacketsalemalls.com

    OdpowiedzUsuń
  35. no, wymiękłam - sukienka fantastyczna a wisior
    doń rewelacyjny - ja bym założyła jakieś glany ;P

    OdpowiedzUsuń