niedziela, 5 lipca 2015

Hand made floral skirt

Trzy razy zmazałam już to, co napisałam.
Ale nie straciliście niczego mądrego, błyskotliwego czy dowcipnego. W głowie nawet mam pomysły i są sprawy, którymi chciałabym się z Wami podzielić, ale nie, nie, nie w 36 stopniach. Nie mogę się skupić.

Ręce ciężkie i nie chcą przeskakiwać po klawiaturze, więc jeśli ma z tego wyjść żenujący gniot, to lepiej nie mówić nic.

No, ale to muszę Wam powiedzieć! Spódniczkę uszyłam sama, bez wykroju i jestem z niej dumna.
 Historia taka, że kiedyś poszłam do sklepu (wspominałam Wam niejednokrotnie już o Sukienkowie). Tam wisiała sobie spódniczka, która absolutnie do mnie mówiła. Ale gdy ją przymierzyłam, wyglądałam jak  przedszkolaczek - była za krótka. Wąska mini jest ok, ale taka rozkloszowana nie byłaby dobrym pomysłem.
Wymarudziłam spódniczkę na weekend i w domu tak długo obliczałam szerokość fałdek, szyłam-prułam-szyłam-prułam, az powstała moja wersja. Też mi się podoba;-)













fot. Igor



spódniczka (skirt) - hand made 
bluzeczka (top) - sh
buty (shoes) - deichmann
torba (bag) - nn
okulary (sunnies) - atmosphere
zegarek (watch) - prezent (present)
pierścionek (ring) - pchli targ (flea market) 
bransoletka (bracelet) - nn

30 komentarzy:

  1. Kwiatuszkowo dzis u Ciebie... Piekna kiecke wymodzilas - wiem jak ciezko jest szyc bez wykroju - bo sama stosuje taka metode;) Takze podziwiam;)
    A upaly tez przegrzaly moj mozg - w ostatnim poscie tekst zmazywalam wielokrotnie, pozostawilam tylko pare slow, co sie jakos kupy trzymaly;);)
    Usciski. Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. No to już nie tylko zazdroszczę Ci talentu do szycia ale też determinacji :) Świetna spódniczka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już się wiele razy rozpływałam w zachwytach nad Twoimi umiejętnościami szyciowymi, także nie będę nudzić - napiszę tylko, że jest super!
    bo wiesz - ja też w upale nie jestem taką gadułą, jak zwykle ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyszła Ci ta spódnica ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też upał siły odbiera:)
    Zazdroszczę tych szyciowych zdolności, bo kiecka wyszła wspaniale i świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To gratuluję samozaparcia, pomysłu i efektu końcowego, bo ten mówi wszystko :)) Super wyglądasz i bardzo Ci pasuje ta (długość rzecz jasna też ;)) spódniczka, super jest. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ...dlatego ja poszlam na skróty ze swoim postem i wrzuciłam tylko zdjecia :D wymyślenie tytułu było wstarczajaco leżące w tym upale ;)

    Jestem pełna podziwu dla Twoich krawieckich zdolności!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczniutka i wdzięcznie w niej wyglądasz, jak dziewczyneczka :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta spódniczka, szczególnie krój! ;) Trudno znaleźć w sklepach rozkloszowaną spódniczkę z wysokim stanem, która dobrze wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda Twoje dzieło! Zazdroszczę umiejętności, to rozwiązuje wiele problemów ubraniowych;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda z tymi butami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mózg mi sie lasuje pd upału . I tak napisałaś więcej ode mnie ....
    Ależ ognisty kolor wlosow doskonale ożywia twoje hendmejdy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny look! Fajnie wszystko zestawiłaś. Buty genialne! Tez ja mam.
    Pozdrawiam cieplutko ;):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ta spódniczka, wyglądasz w niej uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna ta spódniczka:) Całość wygląda cudownie choć zmieniłabym buty na bardziej "odsłonięte " :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna jest! a takie buty coraz bardziej mi się podobają (pewnie w końcu, wbrew wszelkim postanowieniom, nie wytrzymam i kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja :) spódniczka i torebka świetnie Ci pasują :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba juz pisałam ale powtórzę jeszcze raz :) zdolna bestia jesteś ;)
    uszyjesz mi taką, nawet deseń mi się podoba!
    buźka
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się całość! I wszystko z osobna! Spódniczka, kwiatek i okulary w groszki:)))
    I chyba w końcu naprawię swoją maszynę!;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeeeeej serio sama ją uszyłaś? :O no meeega szacun kochana, ja z moimi dwiema lewymi łapami w życiu takiego cuda bym nie wyczarowała :P
    Super wyszło!
    buty baaaardzo mi się podobają- boskie są! :) :)

    Sąsiedzi chyba już się przyzwyczaili do moich szaleństw :P hehe

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też te buty się podobają. Bardzo wygodne, a jakie tanie!

      Usuń
  21. Zdolniacha z Ciebie!!! Spódniczka jest świetna i świetnie w niej wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pod wrażeniem, naprawdę świetnie wyszła ta spódniczka, długość idealna :)
    Cieszę się, że nie tylko ja kompletnie odpadam w takie upały..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że długość trafiona;-)

      Usuń
  23. Dziś wyglądasz zajebi**e!!! Wszystko mi się podoba! Podkreśliłaś swoją zgrabną sylwetkę, spódniczka plus TE buty robią super zestaw!!! W dodatku chylę czoła, masz fajne zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komplement z Twoich ust to naprawdę przyjemna sprawa;-) Z tymi zdolnościami to nie przesadzajmy...

      Usuń
  24. Beautiful pop of red with the bag! Super cute sunglasses. <3

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham spódnice - większość z nich upolowałam
    właśnie w SH lub wymieniłam się z koleżankami :)
    czarna z białymi różami - niezły patent...

    OdpowiedzUsuń