sobota, 20 czerwca 2015

Prosto i wygodnie z nutką industrialu.

Weekendy mijają mi ostatnio naprawdę aktywnie. Zwykle zaczynam już w piątek.
 Przede wszystkim kibicowałam synowi w różnych sportowych zmaganiach - piłkarskich lub rowerowych. Sama też się trochę sportowo poudzielałam.
Poza tym trwa w najlepsze kilkumiesięczny maraton atrakcji, imprez, przedsięwzięć wszelkiego rodzaju. I myślę, że moje miasto nie jest w tym jakieś wyjątkowe.
Musimy wybierać między rajdami rowerowymi, spotkaniami rodzinnymi, festynami, dniami otwartymi w muzeach, zawodami sportowymi, festynami, koncertami... nie można być wszędzie. Niestety.

Ale dziś spędziłam dość powolną, leniwą wręcz sobotę. Pierwszą od dawna.  Przytargałam warzywka z ryneczku, odwiedziłam babcię, coś tam poszyłam, coś ugotowałam, obżerałam się czereśniami na balkonie, no luzik. Miło. Wszystko w swoim tempie, bez spiny. Dobrze mi w takie dni.

Nawet w pisaniu jestem dziś taka rozpłynięta;-) Nic mądrego nie napiszę. Same pierdoły. Następnym razem będzie lepiej.

Co na mnie.
Nic szczególnego.
Poza pierścionkiem. Prawda, że ciekawy? To zatopione w tworzywie części starego zegarka, ale mnie całość kojarzy się nieco z klimatami industrialnymi.
Pierścionek zakupiłam spontanicznie w miłych okolicznościach. Otóż kiedy byliśmy na długi weekend majowy w Trójmieście, nocowaliśmy w Sopocie. Pokój obok wynajmowała para zdolnych ludzi, która przybyła tam na jeden dzień, by sprzedawać swoje cudne wyroby. Zrobiłam szybkie rozpoznanie, co mają i byłam w kropce. Znacie to uczucie, kiedy podoba Wam się wszystko i chce Wam się krzyczeć "Chcę!!!!!" ? Znacie.
Nie mogłam kupić wszystkiego. Skusiłam się na ten pierścionek.

Kopertówka ze srebrnym, metalicznym połyskiem też może kojarzyć się industrialnie. Zakupiłam ją za trzy złote w lumpeksie. Wisiała sobie i czekała. I ma dziś swoje pięć minut. Niech ma.

I nowe buty. Przewygodne. Zależało mi na botkach bez palców, takich właśnie zabudowanych, trochę ciężkawych, ale na obcasie max. 10 cm. I mam.


Zauważyliście trochę bardziej wyrazisty kolor na moich włosach? Planowałam zdecydowanie łagodniejszy. Na pudełku był idealnie taki, o jaki mi chodziło. A wyszła, jak to określiła moja koleżanka, Mariolka z geesów. Przeżywałam to na moim facebook'u.  Już biegłam po farbę w swoim naturalnym kolorze włosów, ale stwierdziłam, że taka chemiczna bomba nie jest wskazana. "Przetrwam", pomyślałam. I powiem Wam, że po kilku myciach uzyskałam naprawdę fajny kolor, dobrze się w nim czuję. A Wam się podoba?













spodnie (jeans) - allegro.pl
bluzka (top) - nn
pasek (belt) - sh
buty (shoes) - deichmann
torebka (clutch) - sh
pierścionek (ring) - piklus jewelery
bransoletki (bracelets) - nn
zegarek (watch) - prezent (present)



33 komentarze:

  1. Mają zdolności i zamysł artystyczny poznani przypadkowo "jubilerzy" :) Buty bardzo mi się podobają, jeszcze się do nich nie przekonałam do końca, ale wyglądają fantastycznie. I kolorek bardzo Ci pasuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, są zdolni ci "Jubilerzy". A buty to mnie przekonały od samego początku;-)

      Usuń
  2. moim zdaniem w tym kolorze wyglądasz młodziej o jakieś dziesięć lat :)
    a może to kwestia tego zestawu?
    że taki młodzieżowy?

    co nie znaczy, że w dotychczasowych wydaniach mi się nie podobałaś - co to, to nie ;)

    ale tak jakoś.... inaczej jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten zegarek! Z włosami dobrze zrobiłaś. Jest ładnie, a bez sensu męczyć włosy drugim farbowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor włosów mi się podoba :) A botki są bombowe :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy piękne, mocny wyrazisty kolor, myślę, że podkreśla Twoją osobowość..tak czuję :)
    Stylizacja świetna, niby prosta, ale mega kobieca i stylowa !!! Cudne jeansy, no i oczywiście buty - cudne!!! Swietnie połączyłas to z czarną bluzką, całosc bardzo mi się podoba.

    Pozdrowienia
    missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy piękne, mocny wyrazisty kolor, myślę, że podkreśla Twoją osobowość..tak czuję :)
    Stylizacja świetna, niby prosta, ale mega kobieca i stylowa !!! Cudne jeansy, no i oczywiście buty - cudne!!! Swietnie połączyłas to z czarną bluzką, całosc bardzo mi się podoba.

    Pozdrowienia
    missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz fantastycznie! Kolor włosów bardzo Ci pasuje, a look zdecydowanie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie stylizacje jak Twoja. Świetnie Ci w tych jeansach. Buty chętnie bym Ci skradła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne portki, dzins to dzins...a doprawiony kobiecymi elementami jest megasexi:) Pierscionek chcialabym....
    I sie ciesze, ze zostawilas ten kolor w spokoju - jak pokazywalas go na fb, to calkiem mi sie podobal i ..mialam racje! Dobrze Ci w nim;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobasz mi się w tym kolorze, ale ja uwielbiam rudzielce :)
    Stylóweczka fajna, luzacka, ale i kobieca :)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierśconek fajowy, kolor włosów pasuje Ci bardzo, zestaw super, lubię i uskuteczniam. A buty - mam tak, że nie lubię takich, które mają piętę na wierzchu. Ale wystające palce - super :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor zostaw!!! Bardzo Ci w nim do twarzy!
    A zestaw ekstra! Taki niby na luzie, ale pazur jest!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba się podoba:) i kolor włosów i te buty i te spodnie - jak dla mnie bomba!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor podobny do mojego :-))Mój wypłukuje się w galopującym tempie:-) Dobrze Ci w nim :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś chyba bardziej ruda;-) A z tym wypłukiwaniem koloru, to prawda. Z każdym myciem spływa część farby.

      Usuń
  15. Fajny, luźny zestaw.
    Fantastyczne są te spodnie i extra buty.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ostatnio prawie każdą sobotę spędzam leniwie a zakupy na ryneczku to już stały punkt weekendu :P. Genialny pierścionek! Bardzo ciekawie wygląda :). Świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor włosia super!! Trzymam kciuki żeby się nie wymywał:) Połączenie portek i butów mistrzowskie:) A co do pierścionka uwielbiam tak unikatowe rzeczy, potrafię docenić ręczną robotę, pomysł i wykonanie i nie dziwię się że się Tobie chciejstwo załączyło;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Proste połączenie - ale genialne!
    Bardzo mi się podoba Twój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  19. You look fantastic in those jeans! Rad heels! <3

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  20. genialna stylizacja! świetne buty :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne zdjęcia, :)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga, będzie mi miło, jeśli wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ludzie kobieto jak ty zgrabnie wygladasz w tych jeansach i tych obcasach! piekna <3

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham taką bijou!!!
    niczym szkice niepojętych
    maszyn Leonarda da Vinci...

    OdpowiedzUsuń
  24. A to zdecydowanie bliższy mi styl, tutaj zbieram szczękę z podłogi, jaka laska! :)

    OdpowiedzUsuń