poniedziałek, 29 czerwca 2015

Letni samograj

Statystycznie częściej oglądam się za kobietami niż mężczyznami. Jestem heteroseksualna i nie powiem, dobre ciacho nie jest złe, ale po pierwsze ciekawych facetów jest dużo, dużo mniej niż kobiet, po drugie nawet jeśli, to nie zawsze wypada mi kręcić szyją;-)

Okres łowczy w moim życiu mam dawno za sobą, więc, oczywiście, nie mam na myśli oglądanie się za kimś, bo ma na sobie coś ciekawego, bo wygląda intrygująco czy oryginalnie.
Pamiętacie może, jak pisałam o tym, że uwielbiam lotniska? Można tam spędzić trochę czasu na obserwowaniu ludzi i to z całego świata.Pod tym względem lubię też duże miasta - jest tam na co popatrzeć. Nie brakuje ludzi ubranych z biglem i pomysłem, odważnych fryzur, niestandardowych modowych rozwiązań.

Oj, wtedy szyja boli;-)

Czy za samą sobą w dzisiejszej wersji to akurat nie wiem, czy bym się obejrzała, bo jest spokojnie i nawet trochę nudno. Taki typowy letni zestaw z białą koszulą i szerokimi lnianymi spodniami, ulice pełne tego. Ale wiecie co? Nic nie poradzę na to, że czuję się w takim secie bardzo dobrze. Przyodziewam i już mogę wyjść, niewiele się zastanawiając. Jest wygodny, niezobowiązujący, luźny.




















fot. Riko

spodnie (pants) - zara
koszyla (shirt) - camaieu
blezer (blazer) - h&m
bransolety (bracelets) - różne (various)
sandały (sandals) - wojas
torebka (bag) - ebay
okulary (sunnies) - rayban

45 komentarzy:

  1. No ja bym się za Tobą obróciła, bo poszłaś w ento i miejską dżunglę :D, a to lubię :). Tylko tak, jakbym Cię zobaczyła to bym nieśmiało zapytała, czy Ty to Ty i skąd te 'różne' bransoletki :), ale jakbyś bloga nie miała, to juz bym nie podeszła, bo bym się bała;), ludzie czasami dziwni sa i można usłyszeć 'a co Cię to obchodzi' ;). Dla mnie fajny i absolutnie nie nudny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja bym się za Tobą obróciła, bo poszłaś w ento i miejską dżunglę :D, a to lubię :). Tylko tak, jakbym Cię zobaczyła to bym nieśmiało zapytała, czy Ty to Ty i skąd te 'różne' bransoletki :), ale jakbyś bloga nie miała, to juz bym nie podeszła, bo bym się bała;), ludzie czasami dziwni sa i można usłyszeć 'a co Cię to obchodzi' ;). Dla mnie fajny i absolutnie nie nudny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałabym się, bo lubię te kolory, beżokremy z bielą bardzo!!! Bardzo mi się podobasz ciuchowo tu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się oglądam za fajnie ubranymi ludźmi, szczególnie jak jadę bimbą po Poznaniu ;) I wcale nie uważam, żeby Twój strój był banalny ;) Bardzo fajnie wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale nie jest nudno!
    jest bardzo spójnie i konsekwentnie - ale w takiej spójności, to jest moim zdaniem zawsze siła!
    jak wszystko jest z tej samej bajki, to moim zdaniem zawsze dobra sprawa!

    Zestaw jest naprawdę letni - i w kwestii materiałów i barw.
    No i te bransolety!

    Szacun, Magda, że tak ich wiele, a nie ma wrażenia przedobrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pierwszym akapitem zgadzam sie w 100 %
    Co więcej patrząc na moich równolatków , albo facetów , którzy mi sie tak podobali jak młoda byłam ... To oczom nie wierze , ze zrobili sie tacy jacys paskudni . A ponoć to mężczyźni dojrzewają a kobiety sie starzeją . Ale to chyba w Hollywood , bo żaden z moich licealnych kolegów nie wyglada jak Connery czy Clonney ;);)
    Moc jest w kolorku włosów i cudniej koszuli i lnie i drewnie ... Ja tak lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez czesciej ogladam sie za kobietami. Lubie te fajnie ubrane, pewne siebie, oryginalne, zadbane. Ostatnio przypadkowo znalazlam sie na najwiekszym dworcu kolejowym w Zurichu - tam to dopiero tlum do obserwacji!!! Bylam w swoim zywiole:);)
    Za Toba tez bym sie obejrzala, lubie takie luzne stroje w stonowanych kolorach.
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw spokojny, ale naszyjnik i bransolety dodają charakteru;] Też tak mam z podglądaniem strojów i dla mnie to często lepsza inspiracja niż modowe magazyny;]

    OdpowiedzUsuń
  9. WSPANIAŁY LOOK!

    pięknie!
    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za to lubię obserwować ludzi w centrach większych miast, dworce kolejowe, autobusowe, czy rynki sa najlepszymi punktami do obserwowania :) I chyba mam teorię, że to jednak kobiety są ciekawsze pod względem wizualnym, widać, że dbają o siebie, a faceci niekoniecznie. Chociaż miło czasem oko zaiwesić na takim, co dba :)
    Zestaw typowo letni, jest konsekwentnie i bardzo miło w odbiorze, przez jakość tkanin, co mogę sobie tylko wyobrazić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dworce, lotniska, muzea... skupiska ludzi, to to, co tygryski takie jak my lubią najbardziej

      Usuń
  11. ja też dość często oglądam się za paniami. uwielbiam obserwować ludzi, ale nie żeby wytykać błędy, tylko patrzę ile różnych ludzi jest, ile różnych stylów. To imponujące.
    Zestaw świetny!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tak samo jak Ty ;).
    Często wpatruję się w fajne, ciekawie ubrane kobietki. Jeśli chodzi o mężczyzn, łapie się na tym, że długowłosi lub dredziarze przyciągają moją uwagę (dr Miśka raczej na dredy nie namówię ;) haha), Takie tam :).
    Podobasz mi się i latem też lubię tak się nosić :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam oglądać ludzi!!! Duże miasta to dla mnie ogromna inspiracja:) Teraz też mam niezłe warunki do "obczajki" w Cambridge jest bardzo kolorowo i różnokulturowo:) Mam tak jak Ty częściej spoglądam na babki. Są dużo ciekawsze, poza tym mam przy boku całkiem ciekawy egzemplarz męski tak więc koncentruję się na przedstawicielkach płci pięknej ;)) Uwielbiam styl azjatek jest taki zwariowany:) Z tą nudą to moim zdaniem naprawdę przesadziłaś bo choćby ogromne bransoletki na Twoich rękach robią klimat!! Złe wiadomości co do nerki. Tylko czarne:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Ci chyba kiedyś pisałam, a może nie... że Cambridge to petarda jeśli chodzi o klimaty oglądania ludzi. Tam jest dużo młodych i otwartych ludzi, studentów, więc jest na co popatrzeć

      Usuń
  14. Też oglądam się za kobietami, lubię obserwować ludzi ale nie lubię krytykować. Podoba mi się - patrzę, nie podoba mi się - nie patrzę.
    Twój zestaw ciekawy, praktyczny a najważniejsze, że dobrze się w nim czujesz, najgorsze jest to jak coś nam nie pasuje i myślimy tylko o jednym - pozbyć się tych ciuchów. Szerokie spodnie na wielki plus. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Też oglądam się za kobietami, lubię obserwować ludzi ale nie lubię krytykować. Podoba mi się - patrzę, nie podoba mi się - nie patrzę.
    Twój zestaw ciekawy, praktyczny a najważniejsze, że dobrze się w nim czujesz, najgorsze jest to jak coś nam nie pasuje i myślimy tylko o jednym - pozbyć się tych ciuchów. Szerokie spodnie na wielki plus. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też lubię obserwować innych, szczególnie gdy wyróżniają się w jakiś sposób swoim stylem ubierania:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka piękna letnia stylizacja! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana wszystkie ogladamy sie za kobietami tylko nie wszystkie sie przyznają ;) piekny letni zestaw i w ogole nie jest nudny, swietne lniane spodnie i fajnie doposowana bluzka koszulowa! Idealnie dopasowalas bizuterie w naturalnych kolorach, caly zestaw swietny !!!!

    Pozdrawiam serdecznie!
    Asia
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam się za babami oglądam i nie boję się przyznawać;-)

      Usuń
  19. ja chyba bym się za Tobą obejrzała, bo bardzo klimatycznie wyglądasz i te grzechoczące bransolety (tak sobie wyobrażam, że są głośne) dodają całości uroku.
    Nie czytałam tego postu, w którym pisałaś o lotnisku, ale uśmiechnęłam się gdy teraz o tym wspominasz, bo nie tylko mamy taką samą torebkę z H&M ale także łączy nas uwielbienie dla lotnisk :) ja czas spędzony na lotnisku celebruję z uwielbieniem ogromnym :) ale nie wiem czy w tym roku będę miała jeszcze okazję być na lotnisku więc pozostaje z uwielbieniem obserwować ruch powietrzny, który nad moim domem jest całkiem spory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym się za Tobą obejrzała, bo moja Mamuśka chodzi ubrana w tym stylu ;)! A poza tym, pasuje Ci! Chociaż zakrywa troszkę Twoją świetną figurę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc też zwracam uwagę na ludzi, których mijam na ulicy. Czasem ktoś się wyróżnia z tłumu i to mi się podoba. Jest inny, oryginalny, niestandardowy.
    Lniane ubrania bardzo lubię chociaż strasznie się gniotą.
    Masz fajny styl i świetnie zestawiłaś spodnie z koszulą i naszutką. Extra bransoletki.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też lubię obserwować ludzi, ja są ubrani. Lubię zestawy w kolorze safari.Spodnie są świetne, buty też. Biżuteria pasuje do zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi sie biżuteria! Facetów, za którymi chciałabym sie obejrzeć niewielu...

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie i klimatycznie i zedcydowanie wolę taki prosty styl niż przekombinowane i na siłę oryginalne Stylizacje.
    Inna sprawa, że niektórzy mają dar do zestawień niebanalnych i ciekawych i za takimi ludźmi też się z przyjemnościa oglądam, nie zwracając uwagi na płeć:)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne połączenie kolorystyczne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful mix of neutrals. <3 I love the pic with the dandelion!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  27. spokojnaś ale bijou masz wulkaniczną ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. IDEALNY BOHO LOOK!

    pozdrawiam!
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  29. super, letni, delikatny look :_)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy sweterek!
    Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne dodatki!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Na pewno nie jest nudno, mnie urzekły te bransoletki w połączeniu z bielą i beżem, a wygoda to podstawa, więc tym bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obejrzałabym się, bo tez się za babami oglądam:D I za fajnie ubranymi, i za tymi zgrabnymi:D
    Podoba mi się Twój zestaw...Pełen luz:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdjęcia :)

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga! :)

    Życzę miłej niedzieli !
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Przyznam, że to nie mój styl, ale wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się podoba upięcie włosów :D

    OdpowiedzUsuń