czwartek, 28 maja 2015

Set w barwach ziemi

Miało być, a nie jest.
Miały być zdjęcia z żółtym dywanem z rzepaku w tle. Ale się nie wyrobiliśmy, nim przekwitł. Albo miałam fotografa, ale wiało, a ja wiatru, jak wiecie, nienawidzę. Wolę ulewę.
Albo ja piękna i gotowa, ale fotografa niet;-))))

Miał być post na Dzień Matki i już wymyśliłam, co Wam opowiem o mojej Mamie. I nawet specjalnie włożyłam spódnicę, którą po niej odziedziczyłam, oraz ulubioną torbę, z którą pewnie niejeden sąsiad ją kojarzył.
Ale padł nam komputer i nie mogłam tego posta przygotować na przedwczorajsze święto.

Nic to. Rzepak zakwitnie w przyszłym roku, a o mamie może przy innej okazji wspomnę.

W zanadrzu mam też post o dziwactwach. Obiecałam o tym napisać moim znajomym, z którymi spędziłam miniony sobotni wieczór. Padniecie! Ale muszę to jeszcze gruntownie przemyśleć, przygotować się. Uwierzcie jednak na słowo, będzie w cholerę dziwnie;-)

Plotę dziś jak potłuczona. To chyba skutki odurzenia majem. Ni ładu, ni składu. Chaos widzę, chaos. Wybaczcie twórcy twórczą niemoc...

To może oszczędzę Wam już czytania, pozostawię zaś z grafiką, która sama się musi bronić. Taki tam zestaw. Zwyczajny, prawda? Chociaż właściwie... nie taki zwyczajny, skoro odważyłam się pokazać kawałek brzucha. Nie zdarza mi się to często.
















fot. Riko


spódnica i torba (skirt and bag) - vintage, po Mamie ( from my mum's closet)
koszula (shirt) - sh
buty (shoes) - peacock
kapelusz (hat) - kangol design
okulary (sunglasses) - sinsay
biżuteria (jewelery) - różne (various)


I przy okazji bardzo, bardzo, bardzo Was proszę, weźcie udział w tym KONKURSIE
i zgarnijcie taki lub podobny pierścionek




32 komentarze:

  1. to przewiązanie koszuli (uwielbiam takie detale!), ta długa spódnica do niej... towarzystwo worka.... i bransoletek!

    świetnie to razem wygląda!

    lubię tę Twoją spójność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz świetną koszulę, oczywiście patrzę skąd , a tu SH :D A brzuch możesz pokazywać zdecydowanie częściej ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kolory ziemi. Piękna koszula :)

    Pozdrawiam, M.
    hipnature.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica długa i biała jest super, a torbą jestem zachwycona :) Prawdziwe perełki odziedziczyłas po mamie, mnie to nie grozi, bo raz że rozmiary mamy inne, a dwa gusta, czego żałuję ;) Ubralabym buty nie za kostkę tylko żeby się nie zaparzyć w maju, ale na wyprawę jest ok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, mam sporo fajnych rzeczy po mamie. Nosiła się często w moim guście.
      A w tych butach to mi ciepło nie jest, są szmaciane.

      Usuń
  5. Świetny zestaw i wcale nie taki zwykły. Buty bym zmieniła, ale reszta obłędna :)
    Apeluję o więcej brzucha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu ktoś spójnie interpretuje trendy i nosi po swojemu mimo to ... Jestem zachwycona , luzem i prostota tego zestawienia , a jednak nadal boho

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ale fajnie się ubrałaś! Tak po Twojemu. Ale kolory mogłabym odgapić :D I czekam na dziwactwa! Bo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie tak kolorystyke, stonowana, zielenie, beze, kremy, lubie.. a i materialy widac dosc naturalne. Takze calosc robi przyjemne wrazenie lekkosci i wygody.
    A wiesz, musze przynac, ze mnie nie zdziwilas tymi dziwactwami, podejrzewalam Cie o nie od dawna, hahahaha! Znaczy, ze lekko zakrecona jestes... A w jaki konkretny sposob, to juz czekam na Twoje wyznania...:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko co mam na sobie jest naturalne.

      Usuń
  9. Świetna kolorystyka i super torba

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny zestaw: jest etnicznie, jest safari, no i jest kapelusz!! :D Wszystko bardzo fajnie zgrane, a że nie z rzepakiem... coż za roku znowu zakwitnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukam wlaśnie idealnej długiej spodnicy:) Twoja w połączeniu z koszulą wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już patrzę gdzie tą spódnicę można kupić, a tu taki szok... :P cudna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uuuuuulala... ale figurka!!! Fajny ten zestawik wykombinowałaś!!! Torba jest rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna jest ta koszula!

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw, podoba mi się bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Postu o dziwactwach nie mogę się doczekać;)
    Kolory fajne i ogólnie wszystko z tego zestawu bardzo dobrze razem wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow fajnie jest! opdoba mi sie - swietnie to skomponowalas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello,

    Amazing ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem co tam wymyśliłaś;) Zestaw fajny takie trochę boho. Jest jeans, kapelutek i małe frędzle więc mi się podoba:) Ja już odpuściłam plenery, trzaskam foty na ulicach bo inaczej byłby chyba jeden post na miesiąc;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeansu tu nie ma, frędzelek to jakiś tam przy torebce... ale kapelutek jest!

      Usuń
  20. Pięknie wiosennie :) świetne okulary :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wyszło... Wcale nie tak zwyczajnie... Wyszło delikatne boho..Podoba mi się bardzo:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. torebka ładna

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Great accessories! Love the bag and sunglasses!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  24. seksowny ten set ♥
    kocham już Twoje dodatki -
    buty, bransoletkę i torbę :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawie wyszło, taki kontrolowany luz. Świetne fotki. :)

    OdpowiedzUsuń