czwartek, 14 maja 2015

Frak. Tails.

 Wraz z wiosną dzieją się u mnie dwa sprzeczne ze sobą zjawiska. Z jednej strony rodzą się we łbie pomysły. Głównie dotyczące mieszkania oraz szycia. Wciąż myślę o jakimś zadaniu DIY i wpadam w zachwyt nad wspaniałością tych konceptów;-) Gdyby tylko wciąż mieć czas i energię, wciąż działać, powstałyby cacka.

Właśnie... to ta druga sprawa. Gdzieś tak od zmiany czasu na wiosenny jestem nieustannie zmęczona i senna. Serio, nie wyrabiam. Od 21.00 latam już na autopilocie; żyję, ale co to za życie... Nie wystarcza mi 7 godzin snu. Rano budzik mnie krzywdzi. Chce mi się wyć, kiedy on wyje. A z natury jestem rannym ptaszkiem i nie robię problemu z wczesnego wstawania.

Przyznaję też, że chyba jestem mistrzynią trawienia cennego czasu na totalne pierdy. Źle gospodaruję dobą. Czas na reformę?

*    *    *

Frak gościł już na blogu TUTAJ
Reszta w sumie też. Nic nowego dziś nie prezentuję. Nuda, pani, nuda.
A nie! Wisiorek! Tego na blogu nie było.













fot. Igor

frak (tailjacket) - vintage
koszula (shirt) - sh
spodnie (jeans) - allegro.pl
torba (bag) - pchli targ (flea market)
okulary (sunnies) - sinsay
wisiorek (pendant) - pchli targ (flea market)
buty (shoes) - TK Maxx


34 komentarze:

  1. Ładna nuda;) Może spróbuj zmian w diecie? U mnie ostatnio podobnie, nawet kawa i czekolada nie dają żadnego napędu, zbawienny za to jest sok z pomarańczy..minus tylko taki, że trzeba znaleźć wcześniej energię na jego wyciśnięcie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz pomarańcze już jakieś takie...:-(
      Myślę, że słońce może być tym czymś, czego mi trzeba.

      Usuń
  2. Super połączenie fraka z dziurawymi jeansami, podoba mi się też z koszulą :) To typowe przesilenie wiosenne, organizm sam domaga się odpoczynku i snu, może nie walcz z tym, tylko zafunduj sobie relax :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie umiem się relaksować. Serio. Niby usiądę z książką, a myślę, co bym mogła w tym czasie zrobić.

      Usuń
  3. wisiorek jest super!
    ale mogę być mało obiektywna, bo ja lubię takie dyndające cuda ;)

    jaka tam nuda!
    świetny jest ten zestaw, bo taka zadziorna chłopczyca z Ciebie tu wyszla ;)

    no i te elementy pozornie z innych bajek, a jak świetnie grają ze sobą!

    szczególnie wielki podziw mam dla Ciebie za te dżinsy - ja się ich boję ;P i zupełnie nie umiem widzieć ich w połączeniach z czymś, co choć trochę jest eleganckie... a Tobie to się tak dobrze udało!

    z tą zmęczonością mam podobnie - ja przypisuję winę za ten stan temu, że pogoda długo była głupia.
    wiatry, zimności, okropne różnice temperatur...
    brakowało nam takiej ciepłej wiosny, co to daje kopa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyndające cuda lubisz, mówisz...;-)

      Nie bój się dziurawych boyfriendów! Kup, a zaprzyjaźnisz się z nimi od razu, na pewno.

      Usuń
  4. Też miałam taki okres, na szczęście minął:)

    Fraka Ci diabelnie zazdroszczę, jest zajefajny:) a w połączeniu z koszulą i dżinsami robi jeszcze większe wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę Ci oddać trochę mojego czasu jak mi coś fajnego uszyjesz :P ehh też tracę czas na pierdoły, ale do poważniejszych i twórczych rzeczy (jak chociażby DIY) nie mam za grosz talentu i cierpliwości. A i zapewniam Cię, że nudno u Ciebie absolutnie nie jest :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy ma jakąś tam smykałkę do diy, tylko o tym nie wie;-)

      Usuń
  6. A tam nuda... fajnie jest :)
    Rany jak ja bym chciała opanować dziadkową maszynę do szycia. Też mam mnóstwo pomysłów, ale jak już uporam się z dziewczynkami to jest 22 i jedyne na co mnie stać to poprzeglądanie Waszych blogów. Za dnia, kiedy małe szaleją nie dam rady rozstawić maszynowego kramu!!! I tak, jadę z tą igła i nitką ;)
    P.S. Może jakieś witaminki pomogą na zmęczenie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przy dzieciakach wyszarpnąć jakiś czas dla siebie to cud!

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba frak, ciekawie wyszło. Wiosenne przeciążenie mnie też dopadło, mam nadzieje, że to się zmieni i odżyję tak jak piękna przyroda czego Tobie również życzę. Pozdrawiam i miłego weekendu ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadna nuda, biała koszula z dżinsowymi spodniami - to jest to co lubię, a frak też fajny!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam na Twój blog, przez Anię Tym, podoba mi się ta Twoja nuda. Jeansy fajne, modne, koszula jest super, uwielbiam białe koszule pod wszystkimi postaciami. Wisior oczywiście cudny, sroki to lubią. Fajnie piszesz, z dystansem, bez przegięcia, tak normalnie, ale w dobrym stylu. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię u siebie! mam nadzieję, że wpadniesz od czasu do czasu;-)

      Usuń
  10. Tez tak mam... zeby mi sie chcialo tak jak mi sie nie chce...;);)
    Nudy nie widze jakos.... chyba zle patrze;) Widze za to bardzo ciekawie ubrana kobitke. Fraki sa spoko!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w Twoich jeansach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odstaw cukier, produkty mleczne, białą mąkę. Pij se rano wodę z cytryną. To na bank coś z żywieniem. Wiem, ludzie się śmieją. Ale ci którzy dają wiarę i czynią zmiany, chwalą poprawę jakości funkcjonowania :) :)
    Torba fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, jedyne co to.. Ubrałabym inne buty :). Bo reszta super! Idealnie wszystko pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka nuda??!! Jeansy pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fenomenalne spodnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wszystko zestawiłaś. Ciekawa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. To pomysl ze zamieniasz dzien z noca i pracujesz 13 godzin na dobe przez 6 dni w tygodniu.Do tego blog i normane sprawy pranie, sprzatanie,gotowanie. Oj powiem Tobie ze tez chodze nieprzytomn;):) Ale wiem o czym piszesz to normalne przy przrsileniu i napewno szybko minie. Kup sobie moze jakis zenszen dobrze robi, nie trzeba tyle kawy wypijac zeby sie ocknac;) No a na Twoje przerobki DIY to ja zawsze czekam zeby zobaczyc kolejne cacuszko:) Zestaw super, oryginalny i taki Twoj:)

    OdpowiedzUsuń
  18. też ostatnio czuje się zmęczona, wydaje mi się, że to wina pogody. Mam nadzieję,że minie.
    Połączenie niebanalne, ale i zachwycające - podoba mi się:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe zestawienie i fajne zdjęcia

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great casual style! Rad vest!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tu nudy nie widzę, tylko Twoją kreatywność w łączeniu rzeczy. Wisior cudny, ja to sroczka jestem.
    A wiosną - po zimie oj długo się zbieram, długo...

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham zwierzęce motywy - torbę bym zakosiła w mig :)

    OdpowiedzUsuń