niedziela, 19 kwietnia 2015

Tartan midi skirt

Taaaa...urodziny mam dziś.
Bliżej do czterdziestki niż do trzydziestki. Zatrważające. Ale trzymam fason - podsumowań nie będzie, narzekania na szybko upływający czas także nie. Szklanka w połowie pełna i do przodu.

Co jest na zdjęciach, sami widzicie, więc nie ma sensu tego werbalizować. Powiem tylko, że to spódnica, którą pochwaliłam się w tym poście. Spodobała się Wam. Wreszcie doczekała się swojego występu.

Bluzkę włożyłam tyłem do przodu, bo chciałam mieć dekolcik na plecach;-)














fot. Riko


spódnica (skirt) - sh
bluzka (top) - h&m
szpilki (heels) - next
opaska (bow headband) - Lady Trik
torebka (bag) - sh

40 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego :) super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego. Elegancko i dziewczęco. Fajna stylizacja i tradycyjne fajnie, klimatycznie nam podana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat! Jak tak dalej pójdzie, to bliżej pięćdziesiątki będziesz wyglądała na bliżej dwudziestki :D. Tego Ci życzę, jeśli się zgodzisz.

    Spódnica jest wspaniała, ma taki uniwersalny, piękny krój, w którym wszyscy dobrze wyglądają, ale nie wszyscy potrafią go dobrze nosić. Ty potrafisz. Uwielbiam takie retro stylizacje. Wszystko tu do siebie pasuje. A bluzka założona tył na przód - strzał w 10.

    W ogóle to nie wiem czemu Twój blog zniknął z mojego radaru, bo przecież bywałam tu wcześniej, a od jakiegoś czasu nie widziałam Twoich nowych postów. Teraz już na pewno nie zniknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw. Lubię taki styl :)

    Wszystiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz w tej stylizacji. Spódnica i cała reszta rewelacja. Sto lat, żebyś zawsze wyglądała tak młodo i pięknie jak teraz. Zapraszam na swój blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. No, to najlepszego staruszko;)!!!!! Niech Ci sie szczesci, marzenia reaalizuja, a milosc i usmiech niech beda z Toba:) Sto lat!
    I sie spodniczki doczekalam... Pieknie ja zagospodarowalas, tak troche retro, dziewczeco i sexi jednoczesnie. Plan zdjeciowy genialnie koresponduje ze stylem stroju. Pieknie wygladasz, a kokarda - wiadomo - kazdy Taki oryginalny dodatek nadaje charakteru!
    Usciski. Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, cudowna jest spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Och jak pieknie solenizantko :):) kobieco i nietuzinkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale nie wyglądasz jakby Ci było bliżej do 40. Poważnie.Wszystkiego Naj Naj Naj i spełnienia wszystkich marzeń.
    Też stosuję patent tył na przód z jednym swetrem ;) Świetnie wyglądasz w tej spódnicy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego! dużo radości, szczególnie w codzienności :)

    co do stroju - bardzo fajne uzupełnienie kokardą! super to wygląda.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie narzekaj, bo jak się patrzy na Twoje zdjęcia, to jednak do tej trzydziestki Ci bliżej ;)

    Magda - wszsytkiego najlepszego, zatem!
    dużo zdrowia, cierpliwości do małża i pociechy, zapału do blogowania, radości z szycia i wszystkiego, co tylko sobie wymarzysz!

    a wyglądasz wspaniale - to kolejny z tych Twoich zestawów, o których choćby człowiek chciał się przyczepić (ale nie ja, ja nie rzep ;P), to nie ma do czego.

    Dobrze Ci w takiej retro stylistyce - a to trudne bardzo, żeby w niej nie straszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo w moim stylu ;-) śliczna stylizacja!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego niesamowitego i samych dobrych dni. Ja już w tym roku będę w równej połowie między 40 a 50 i tez nie mam zamiaru narzekać. Niech czas obie płynie, a my z tego korzystajmy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie :).
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja z wyczuciem stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Coo, że niby Ty w stronę 40stki? Wyglądasz na 20parę lat co najwyżej. 19 kwietnia masz urodziny? Ja mam 20, dzień po Tobie ;) Wszystkiego najlepszego przy okazji!
    Świetna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim razie spóźnione wszystkiego najlepszego!:)
    Spódnica boska i ta opaska extra! Wspaniale wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przygowałaś super zestaw na urodzinowego posta ;) wszystkiego dobrego! I powodzenia w Blogsferze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice look :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna kratka!
    pozdrawiam z Gdyni,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego, dużo uśmiechu i roku wypełnionego fajnymi wspomnieniami:) Życzenia spóźnione, ale szczere;)
    Pięknie wyglądasz, ta spódnica, prosta bluzeczka i kokarda.. idealne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przede wszystkim Wszystkiego Najlepszego :)
    Fantastycznie wyszła ta sesja. Uwielbiam takie klimaty, chyba najlepiej się w nich czuję, więc zestaw podoba mi się przeokropnie :D!!!
    Motyw z bluzką będę musiała wypróbować :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. aaa!!! a ja spóżniona z życzeniami! Moc zdrowia!!!! Boć bliżej 40-stki, to już człowiek się sypie;))) A poważnie, to wszystkiego co najlepsze!!! I jeszcze Ci powiem, że wyglądasz jak bliżej 20-stki!!!:D
    Super ta kiecka!!! I taki dekolt na plecach bardzo lubię:D
    Pięknie wyglądasz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiegoi najnaj. Żeby było jak chcesz, żeby było ;) :) Kiecka pięknista, sama się czasem wbijam w taki fason, czuję się wtedy na ludowo. Wiem, wiem, dalekie skojarzenie ;) W ogóle cały zestaw fajowo skomponowany. Prosto acz ze smaczkiem.:) :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o kurtka rurka!!Cudowna spódnica!! Zazdroszczę ♥♥♥
    wszystkiego co najlepsze! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. No spódnica nadal bardzo mi się podoba:) Spóźnione życzenia!!! Radości, miłości, spełnienia:) I żeby ta szklanka zawsze była do połowy pełna Śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie Piekne miejsce na zdjecia, i twoja stylizacja zapiera dech w piersiach, pieknie, spodnica cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Absolutely stunning skirt! *dies* Love love love!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  29. great post :) have a nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne retro! Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie muszę chyba wspominać, że ta spódnica jest wspaniała! W gimnazjum marzyłam o krótkim punkowym kraciaku i nigdy się nie dorobiłam hehe :P Właśnie fajnie, że kratę można interpretować bardziej z pazurem albo bardziej retro i klasycznie, jak u Ciebie.
    Wszystkiego najlepszego! Nie tylko "fizycznie" nie wyglądasz na tyle ile masz, ale w dodatku ubierasz się świeżo i młodo. Dziewczyny w moim wieku potrafią się ubrać tak ciotkowato, że wyglądają dużo starzej od Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. jejku cudownie wyglądasz :)

    Dziękuje za komentarz u mnie na blogu i zapraszam na kolejną notkę :) Oczywiście komentarz lub obserwacja byłaby mile widziana.
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zestaw, spódnica ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  34. i co z tego ze blizej 40tki skoro i tak wygladasz pieknie i swiezo! zmarszczek ani sladu :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Twój typ urody kocha takie retro, spódnica jest fantastyczna, wspaniale wyglądasz :) Niezły trik z tą bluzką :)
    Wyglądasz młodo i nie widać tych lat, o których piszesz u Ciebie. Ważne co w duszy gra :)
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. absolutnie mój styl!!! choć niekoniecznie z kokardką...
    kolorowe spódnice do czarnych bluzek - TAK!
    ja i mój ślubny inaczej nie wyobrażamy sobie mnie ;D

    OdpowiedzUsuń