wtorek, 17 marca 2015

Nowości po taniości

Hej hej!
Chciałam Wam pokazać kilka nowości w mojej szafie. Zdobyczy z drugiej ręki. Tak się ucieszyłam spódnicą w szkocką kratę, że postanowiłam podzielić się tą radością na blogu;-)

A zatem.
Obie kraciaste spódnice zakupiłam w charytatywnym sklepie. Akurat ciuchy mają tam beznadziejne, ale zdarzają się perełki.Wprawdzie to zależy od punktu widzenia, bo ileś kobiet przeleciało ten wieszak przede mną i żadnej te spódnice jakoś nie zauroczyły. A ja przepadłam.
Szczególnie ta czerwona jest piękniusia. Wykonana z tafty, w długości powiedzmy 7/8. Już mam kilka koncepcji na nią...
Czerwona 8 zł. Ta różowo-granatowo-zielona całą dyszkę.









Boyfriendy. Wszyscy mieli, mam i ja;-) Z allegro. Za niecałe trzy dyszki. Trochę luźne w pasie, ale od czego jest maszyna do szycia;-) Za to mają idelny kolor i idealne dziury!



Torebkę zakupiłam u Basi z Szarości Gwiazd. Zdjęcia trochę podrasowane, ale samym aparatem nijak nie mogłam złapać tego intensywnego koloru. Tylko tak mogłam oddać, jak bardzo nasycona jest to zieleń. Jak mawiają młodzi, wali po gałach;-)
Można ją nosić na pasku lub jako kopertówkę. jak dla mnie bombowa zdobycz. A jeszcze gratis kolczyki dostałam, tylko zapomniałam obfocić.


Jakiś czas temu na moim facebook'u marudziłam, że chciałabym mieć szorty, takie zimowe, do rajtuzów. Ania Poszukiwaczka Zaginionego Stylu zaproponowała mi nawet swoje urocze porteczki w prezencie. mam jednak trochę większy tyłek i obawiałam się się, że na mnie nie będą leżały tak jak na niej. Przyszło mi więc szukać dalej.
 I tak stałam się posiadaczką tych oto spodenek - allegro 6 zł.



fot. mła

A jak tam u Was? Jakieś wiosenne nabytki? Łupy z lumpeksów? Wyprzedażowe zdobycze? 
Miłości ciuchowe od pierwszego wejrzenia?

BUZIAKI!

37 komentarzy:

  1. Spodnie jak najbardziej w moim typie :) Takich spódnic nie noszę, ale Ciebie w nich widzę. Teraz ja mam dużo czasu i wolne dni ciągle łażę po szmateksach i u mnie dużo nowości się pojawiło, szkoda tylko, że niektóre założę dopiero za kilka miesięcy (tak liczę, że po porodzie nie będę długo walczyć z wagą). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci tego wolnego czasu.
      A o wagę się nie martw, maleństwo wszystko z Ciebie wyciągnie;-)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że będzie dokładnie tak jak mówisz :)

      Usuń
  2. Klasyczna szkodzka krata - mniam
    Ja w marcu nic nie kupiłam i nie planuje kupić . Zanurzam sie w odchłani własnej szafy ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Byfriendy świetnee. :)
    Podasz do nich linka? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale porteczki były od osoby prywatnej i używane.

      Usuń
  4. Cudowna jest ta pierwsza spódnica, marzą mi się spodnie w identyczną kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kiecki!! Ta druga krata, ta za dyszkę to dla mnie obłęd jaka piękna!! :) Babi targ w niedzielę 12.00 wjazd wystawca 20 zł zwiedzający 5 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak się nie wybieram, mam inne plany.

      Usuń
  6. Ta pierwsza kiecka skradła me serce i te szorciki!! I torebusia! :D

    U mnie kiepsko z zakupami... ale tyle ciuchów od sióstr dostałam, że mi chyba wystarczy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. druga spódnica i mnie zaciekawiła - ale ja
    lubię róże z fioletami :) a szorty - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta druga - super! Wogole wszystkie pasuja do Ciebie... O, i dorwalas fajne spodenki - pokazuj na dupce:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam
    Ta druga za dychę ..warta wszystkich pieniędzy , myślę że będziesz w niej wyglądać jak milion dolarów ...Jestem maniaczką torebek to i nad torebką się pochyliłam ...przy czym ten kolor no coś pięknego . Ależ Ci zazdroszczę takich perełek ...

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdobycze,zwłaszcza te spódnice extra - czekam na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. druga spodnica w kratke ta kolorowa - obled! absolutne cudo! genialna!

    OdpowiedzUsuń
  12. te spódnice są piękne!! zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cienko u mnie z zakupami. Tylko buty, ale to i tak już jakiś czas temu. Nieee wieeem, mnie się kompletnie nie chce obkupowywać. Nie jestem aż taką ciuchomaniaczką. Mam przesyt, nawet na blogi prawie nie zaglądam, bo za dużo tych ciuchów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza spódnica genialna, sama bym nosiła :) Choć długość dla mnie fatalna by była :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the first skirt! are so so so amazing. I want it.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom



    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsza spódnica cudna, na pewno bym jej nie przeoczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to się nieźle obłowiłaś! Spódnice kapitalne, ja właśnie jestem na etapie poszukiwań takiej w czerwona kratę, spodnie też super:)

    OdpowiedzUsuń
  18. I'm obsessed with those first two skirts. So rad! <3

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  19. spódnice i gacie absolutna rewelacja! też chcę!

    OdpowiedzUsuń
  20. great pieces.. I especially love that first skirt it reminds me of my days back in prep school with a uniform. xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Te spódniczki rzeczywiście są piękne, czerwona podoba mi się ciut bardziej, ale ta druga jest też świetna. Obie mają potencjał!!!!!
    Mnie udało się kupić świetną używaną kurtkę, jest dość cienka ale z cieplejszym swetrem można ją śmiało nosić. I kilka par spodni, z których jestem bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. spódniczka w kratę- meeega!


    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  23. No dobra, czerwona spódniczka faktycznie robi wrażenie, jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czerwona spódniczka jest wspaniała :)już się nie mogę doczekać, jak pokażesz ja w stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wcale się nie dziwię, że spódnice przykuły Twoje oko.:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się podoba ta różowo- zielona, jest fantastyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie byłabym sobą gdybym nie kupiła kilku rzeczy na nowy sezon ;) Ciekawe połączenie kolorystyczne tej pierwszej spódnicy, czekam niecierpliwie na stylizacje z nią.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsza spódnica wow!
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwsza spódnica najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale upolowalas perelki! *,*

    OdpowiedzUsuń