piątek, 6 marca 2015

(Nie)grzeczna dziewczynka

Przeleciał mi ten tydzień. tak szybko, że mam wrażenie, iż zrobił mi psikusa i wcale nie miał tyle dni, ile wskazuje kalendarz. A może dobę mi skrócili. Tylko do kogo iść z pretensjami?

Ale przynajmniej nie muszę stwierdzać, że próżniaczo przebąbałam ten tydzień. Udało mi się zrobić kilka sensownych rzeczy. Całkiem twórczo się zachowywałam popołudniami i wieczorami;-)

O, i na przykład trafiło mi się świetne spotkanie z bardzo mądrą osobą. Paulina wpadła niby tylko, żeby coś odebrać, a zrobiła się z tego trzygodzinna dyskusja. Uwielbiam takie niespodzianki. 
Ha, w środku tygodnia takie spotkanie! ;-) Z ożywioną rozmową, wymianą poglądów, śmiechem i podnieceniem charakterystycznym dla zderzeń z ciekawymi ludźmi.




Pamiętacie, że kiedyś sobie/Wam obiecałam "puszczać" tu kawałki, które z jakiegoś powodu lubię? No właśnie. Bo ja zapomniałam o tym postanowieniu i kompletnie to zaniedbałam. Już szybciuchno się poprawiam.

Dziś posłuchajcie ze mną Skunk Anansie. Najlepiej w słuchawkach.

Zostawiam Was z muzyką i zdjęciami. Nie będę przecież mówić, co mam na sobie, bo widać;-)















fot. Najwspanialszy Fotograf na Świecie - I.


płaszcz (coat) - marks&spencer
spodnie (jeans) - sh + DIY
koszula (shirt) - sh
czapka (hat) - sh
torba (bag) - nn
rękawiczki (gloves) - reserved
aksamitka (velvet ribbon) - pasmanteria (dry goods store)
buty (shoes) - ccc

27 komentarzy:

  1. Świetne spodnie, jak się domyślam sama je podziurawiłaś? Mi nawet to nie wyszło, heh, trochę za wielkie dziury powycinałam na kolanach. Ale tak to jest jak się ma dwie lewe ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wydawałoby się, że dziury to każdy umie wyciąć;-D

      Usuń
  2. płaszczyk jest piekny i ma fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, też miałam niedawno takie dyskusje, ze dwie nawet! Ale ja jestem okropna w nich, bardzo się wymądrzam :)))
    Skunk znam :) Świetna czapa, bardzo moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszcz < tupie nogami z rozpaczy >!!!

    ten płaszcz... ej, ja też taki chcę ;(

    świetny jest i Ty w nim bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tydzień też uciekł jak przez palce, ale to pewnie dlatego że większość czasu spędziłam w pracy.. ;(
    Cudowny limonkowy kolor płaszcza - zakochałam się, idealny na wiosnę. No i boyfriendy można wreszcie wyciągnąć, już nie będzie tak zimno w kolana! Piękna stylizacja ♥
    Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej ;)
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki piękny ten płaszczyk! cudny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie jest się spotkać z kimś z kim można podyskutować. Dobrze jest spotkać osobę która zaciekawi nas swoją osobowością i poglądami. Wogóle fajnie się spotykać z fajnymi ludźmi:) A Twoja stylóweczka jest genialna!!! Płaszczyk uwielbiam !!! :) A tak wogóle to mam pytanie będziesz na babim targu? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze Ci powiedziec, ze... pieknie wygladasz. I zauwazam, ze coraz wyrazisciej poakzujesz tu swoj osobisty, niepowtarzalny styl... Plaszczyk ma swietny kroj i kolor!
    Pozdrawiam:) Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci, kochana. Cenny komplement.

      Usuń
  9. Płaszczyk rewelacja - i kolor i fason :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki genialny płaszczyk!:),świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszcz i aksamitka fantastyczne! Pięknie wyglądasz (jak zwykle zresztą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie się prezentujesz w tej stylizacji, podoba mi się, a czy te okulary są ze strony Brylove? ps. świetnie w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są z sinsay - za 5 zł z wyprzedaży;-)

      Usuń
  13. ciekawe kolorki tu widzę. Niebanalne, inne ... na duży plus :) Love your jeans :)
    http://estelar-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja ma "to coś" w sobie, Fajne zestawienie kolorów, a płaszczyk-sztosik! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielbię Cię za to poplątanie retro z nowoczesnością!!!!!
    Płaszczyk cudny - i kolor, i krój!!!
    Rękawiczki takie uwielbiam!
    A z tymi dziurami w portkach... bomba i już!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten płaszcz jest rewelacyjny. Zdaje się, że już kiedyś go widziałam i tak samo zachwycił mnie jego kolor i krój :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wooooooooooooooooooow, cudne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Great casual style <3 Love those glossy boots. Fantastic coat!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń