niedziela, 22 lutego 2015

Winter casual outfit

Leżę zdechła w łóżku. W piątek byłam zarejestrować Riko w przychodni. Najpewniej to tam złapałam wirusa.
 Jak poczułam ten znajomy, zwiastujący grypę ból w kościach i mięśniach, pomyślałam, że to zaraz minie. Potem doszła temperatura, kaszel, te sprawy.
Przeżywam, wiem. Ale ja od lat nie byłam chora!
A wiecie co? Nawet fajnie tak sobie poleżeć w łóżku, zasnąć co chwilę, spijać donoszone herbatki. Trochę się człowiekowi dzieciństwo przypomina...


 Fotki sprzed dwóch tygodni. Po śniegu zostało ledwie mgliste wspomnienie, raczej z impetem wkracza do nas wiosna.

Rosja to delikatny temat ostatnio i możecie mieć ambiwalentny stosunek do mojej czapy;-) Ale ryzykuję. Nie jestem w żaden sposób prorosyjska, żeby było jasne, sierp i młot na czapce są raczej żartem.

Czapę zakupiłam w lumpeksie, razem z tą futrzastą. Udane to były łowy.


fot. Riko

kurtka (jacket) - sh
czapka (hat) - sh
szal (wrapper) - DIY
spodnie (pants) - h&m
rękawiczki (gloves) - vintage
buty (shoes) - nn
torebka (bag) - h&m

16 komentarzy:

  1. Zdrowia życzę.
    Świetna stylizacja... Przedostatnie zdjęcie cudne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To wracaj szybko do zdrowia :) Czapka nie w moim guście, też z innych powodów, ale rozumiem, że to żart ;) Za to buty podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką czapę tylko w brązach i uważam, że jest całkiem zabawna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To zdrowka Kochana!!! ja tez niestety nadal nie w formie....
    Twoj sniezny zestaw lubie przede wszystkim ze wzgledu na kratke plaszczyka i kolory dodatkow. Czapa w formie jest genialna, i choc znaczek na niej, mimo zartobliwej formy, jednak troche mnie razi, to tez bardzo mi sie podoba;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka!!! Mam nadzieję że szybko minie bo wirus w tym roku niesamowicie dokuczliwy (ja się męczę 4 tydzień):(
    W zestawie podoba mi się płaszcz i kolorowe dodatki:) A aurę do zdjęć miałaś piękną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow! I love your blog. I hope you will like mine

    http://instagram.com/ladyfur?ref=badge

    http://www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm, czapka kojarzy mi się z rosyjską rewolucją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To zdrowiej jak najszybciej:) Powiem Ci, że czapa super (chociaż za Rosją nie przepadam), buty też mi się podobają i cały zestaw mega:)

    OdpowiedzUsuń
  9. HAHAH wspaniała stylizacja!! A czapka najlepsza!!!
    Super
    ♥️
    Wielkie pozdrowienia:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieję,że już lepiej się czujesz. Piękny płaszczyk ;-) I ta czapa - strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  11. I love the pops of pink and blue with the patterned coat <3 Fantastic!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To łączę się w bólu.. Mnie już puściło, ale też nieżle rozłożyło;)
    Lubie takie czapy, kolory i Twoja zabawę ciuchami!!!!
    Ekstra zestaw!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. rękawiczki z jednym paluchem i za mną drobią malutkimi
    kroczkami - a szydełko wciąż zajęte innymi robótkami :)
    buty - absolutnie w moim stylu! a róż z szafirem - strzał
    w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń