piątek, 26 grudnia 2014

W męskim stylu

Męski styl u kobiet zawsze mi się podobał. Dwurzędowe płaszcze i marynarki, krawaty, muchy, garnitury, nakrycia głowy i cały ten męski sznyt.
Paradoksalnie, kobiety w takim wydaniu, są, przynajmniej moim skromnym zdaniem, bardzo intrygujące i wręcz sexy.

Inspiracją do mojego dzisiejszego zestawu był zegarek kieszonkowy, który mój syn dostał od dziadka. Ledwie go zobaczyłam, już sobie pomyślałam: "Chyba go sobie pożyczę." ;-)

Spodnie w kratę z domieszką wełny pochodzą z Camaieu. Rzadko je noszę, ale doszłam do wniosku, że muszę częściej, bo fenomenalnie leżą. Kamizelkę i krawat kupiłam kiedyś w sh. Buty gościły już na blogu, ale raptem raz - też rzadko je wkładam.

Okey, no to zdjęcia;-)



















fot. Natalia


płaszcz (coat) - atmosphere
spodnie (pants) - camaieu
kamizelka (vest) - orsay (sh)
krawat (tie) - sh
koszula (shirt) - nn
zegarek (pocket watch) - pożyczony od syna (borrowed from my son)
buty (shoes) - anabelle



A jak Wam mijają święta? U mnie całkiem przyjemnie. Towarzysko, kulinarnie i nastrojowo jest na dychę!

19 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że faktycznie zestawienie jest intrygujące i kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się po męsku podoba, lubię. A takie spodnie na kantkę, to już bardzo bardzo. Chociaż nie praktykuję ostatnimi czasy... Prezentujesz się bardzo...sexi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Męski styl jest świetny, ale ja rzadko umiem dobrze dobrać takie elementy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez bardzo lubie meski styl. Prezentujesz sie w tym wydaniu narawde swietnie!!! Pieknie wyglada polaczenie szerokich spodni i kamizelki idealnie podkreslajacej kobieca talie. Dla mnie Twoja propozycja jest genialna!
    Pozdrawiam! Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez uwielbiam taką przekorną kobiecość , jest niesamowicie seksownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie dzisiaj z koleżanką robiłyśmy rozeznanie wyprzedażowe i mówiłam, że z chęcią bym kupiła sobie i spodnie z szerokimi nogawkami
    w kant :-) Niestety w sklepach po takich ani śladu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegarek- cudo!
    Bardzo trafnie Cię zainspirował, wpisałaś się kompletnie w klimat męskiego szyku.
    P.s Piękny płaszczyk z ostatniego wpisu :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem absolutną fanką męskiego stylu wplecionego w kobiece stylowki! Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację jest seksi fleksi i wogóle intrygująco!!! Fotka w stylu "o matko która to już godzina" wymiata:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zauroczona!!! Wyglądasz przekobieco w takim męskim wydaniu! Szczególnie, że jest ono takie retro! Zachwycił mnie zegarek i Twoje długie nogi w tych portkach!
    Pieknie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. super klimatyczna stylizacja, brawo

    OdpowiedzUsuń
  12. wow wow jaka Ty dzsi Kochana elegancka jestes!

    OdpowiedzUsuń
  13. The coat, the pants, the tie. I would wear this outfit so hard. Haha. Love love love <3

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podobasz w takim wydaniu! Spodnie rewelacja!
    Szczęśliwego Nowego Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja męska? O nie, bardzo kobieca i seksi... Cudnie! Zegarek - cacko.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  16. czasomierz - totalny odlot! i oby więcej tak kobiecych
    męskich wersji - ech, rozmarzyło mi się...

    OdpowiedzUsuń