piątek, 12 grudnia 2014

beige+grey

Właśnie zdałam sobie sprawę, że ni mniej, ni więcej, tylko SETNY post się robi! Hm, myślę sobie, że trzeba to jakoś uczcić. Jak wymyślę, to dam znać;-)

Tymczasem pojawiam się dzisiaj z zestawem łączącym dwa kolory, które lubię w ubraniach. Na pytanie o mój ulubiony kolor nie padnie ani odpowiedź "szary", ani "beżowy". Moja barwa to czerwień. na 100%. Tym niemniej w szafie mam bardzo dużo szarości i wszelkich kremowatości i beżowatości.

Co my tu mamy. Wszystko już znacie, płaszcz to nawet wystąpił w ostatnim poście ( i zebrał pochwały, za co dziękuję).
Nowością jest tylko "jebotko" (no, proszę, niech mi ktoś poda lepszą, bardziej trafioną nazwę!) ze wspaniałego materiału z lekkim włoskiem, które uszyłam sobie kiedyś. I czapka - mało modna, ale mam do niej olbrzymi sentyment. To pamiątka po mamie. Co ciekawe, kiedy mam ją na głowie, niesamowicie przypominam Mamę. Widzę to na zdjęciach.

Zestaw niewyszukany, zwyczajny. na spacer z młodym szłam sobie. I do Biedronki po składniki na ciacho;-)









fot. Igor


Kochani, wpadajcie do mnie na MÓJ PROFIL w wolnej chwili!


płaszcz (coat) - krawcowa(sewer)
spodnie (pants) - nn
golf (turtleneck) - sh
torebka (bag) - river island (sh)
rękawiczki (gloves) - new look
buty (shoes) - nn
czapka (hat) - nn
narzutka (wrapper) - hand made by me



Trzymajcie się. Ciepło.

23 komentarze:

  1. jakby Ci się kiedyś to jebotko znudziło (na co nie liczę ;P) to Mar je chętnie przygarnie ;P
    bo jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory koloroami, ale ja tam lubie takie "njakoosci" jak beze czy szarosci... I w dodatku polaczone razem! Tak jak u Ciebie. Palszczyk, a jakze, pochwalam tez:) A na jebotko nazwy juz nie szukaj, bo ta jest absolutnie adekwatna;) i Mar ma racje - jest swietne!
    Pozdrawiam<3 Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Miodzio , podoba mu sie ... Beże szarości krótkie rękawy płaszcza , to coś ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny stonowany look, fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kolorystyka stylizacji! <3
    Piękny płaszcz :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki Ty masz cudowny płaszczyk, szukam czegoś podobnego już od dwóch lat, cudo!! A na dodatek ta narzutka, idealna ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana sliczny paszczyk,pieknie Ci w tych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny strój na jesienno-zimowy spacerek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie w tej Biedronce wyglądałaś:D
    taka delikatna jesteś w tych kolorkach...a szal bardzo mi do gustu przypadł:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy plaszcz, swietne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej toś się do tej Biedronki odsztafirowała;) A tak serio to jestem zachwycona tym płaszczem wiesz?? Pięknie w nim wyglądasz a z dodatkami to troszkę jak śnieżynka nawet! Gratuluję 100!! Jest co świętować!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi w oko wpadł płaszczyk - jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawy fason płaszczyka, z chęcią bym taki przymierzyła :)

    pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Namiary na krawcową poproszę;-)Genialny krój i te rękawy!!!jednym słowem perełka i ta kolorystyka<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, krój to 100% mój pomysł. I przyznaję, że wyszedł dokładnie tak, jak sobie to wyobraziłam i wymyśliłam.

      Usuń
  15. Aż mi sie chce przytulic do Ciebie jak widzę taki milusi i cieplusi zestawik! + piękne kolorki! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful mix of neutrals <3 Looks cozy!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny płaszczyk ;_))

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na coś nowego. live-style20

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Madziu :D
    Look świetny. Nie jestem fanem beżowych odcieni, szarości znacznie bardziej, ale tu podoba mi się wszystko bo jest spójnie, z odrobiną nawet klasy i elegancji co lubię :D Świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak szlachetnie prezentujesz się w tych kolorach. Gratuluję 100-tki i proszę o więcej.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Płaszcz bardzo ładny, ale moje serce skradła narzutka/szal - no coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń