sobota, 8 listopada 2014

Mała czarna i szpilki

W jednym z ostatnich postów (KLIK) opowiadałam Wam o sesji zdjęciowej, w której miałam przyjemność uczestniczyć. Niektóre z Was nie kryły, że czekają na efekty. Dziś mogę się pochwalić jedną z trzech stylizacji, które wówczas obfociłam.

A wygląda to tak: jest sobie taki sympatyczny sklep (KLIK), który co jakiś czas organizuje Sukienkobranie. Zwykle odbywa się to w przyjemnej kawiarni w Poznaniu i polega to na tym, iż babeczki mogą przyjść, przymierzać, oglądać i oczywiście kupować ciuchy i dodatki, a  przy okazji zostać uwiecznione w wybranej stylizacji przez przezdolną i charyzmatyczną panią fotograf - absolutnie polecam! (KLIK).
Nigdy nie dotarłam na tę imprezkę, jako że mieszkam blisko tego sklepu i czasami sobie tam zaglądam, nie potrzebując specjalnej okazji.
No ale.
Ale ja nie wiedziałam, że na owym Sukienkobraniu panuje taki boski babski rwetes i atmosfera! Tym razem akcja odbyła się w studio PGG Photography i z uwagi na mniejszą powierzchnię, niż może zapewnić knajpa, właścicielka Sukienkowa wręczała zaproszenia wybranym klientkom, w tym mnie.

Skorzystałam i nie żałuję. Choćby dlatego, że  mam te oto cudne zdjęcia.

Z kilku wieszaków pełnych ubrań wybrałam tę sukienkę. Klasyczna, spokojna, czymś mnie ujęła. Kiedy ją włożyłam, wiedziałam, że to był dobry wybór. Myślę, że to krój dla mnie. Poza tym czasem lubię postawić na klasykę i minimalizm. Nawet biżuteria jest właśnie taka. Szpilki zresztą także.

Jak Wam się podoba?















sukienka, buty, bransolety - sukienkowo 


 

26 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, 4. moje ulubione ;) Ale masz długie nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś piękną kobietą, Magda.
    chciałabym będąc w Twoim wieku, będąc te kilka lat starszą, być taką śliczną jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ok, jak się nie podoba, to napiszę inaczej - jesteś starą, paskudną czarownicą ;P
      a sesja mi się wcale nie podoba ;P

      Usuń
  3. O matkooo, piękna sesja! Myślę, że każda z nas marzy o takiej porządnej profesjonalnej sesji, która podniesie naszą samoocenę...cóż, wyszłaś naprawdę fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka, to prawda, taka sesja to zastrzyk dobrego samopoczucia. Paulina z PGG, trzeba powiedzieć, umie wydobyć z kobiety to coś. Superprzygoda

      Usuń
  4. Sukienka super a Ty ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zmysłowo wyglądasz na zdjęciach. Cudna sesja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście zdjecia przyciągają, wyglądasz na nich zmysłowo i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonaly wybor! Rzeczywiscie sukienka jest genialna w swojej klasyce i idealnie pasuje do Twojej figury! Tez chcialabym taka piekna sesje..... Wyszlas cudownie! Pozdrawiam Slicznoto<3<3<3 Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja taka że ło matko .... Rewelacyjna z ciebie modelka , piękna , seksowna i z ... Jajem . Jakkolwiek to nie zabrzmiało ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kobieto, jak nie Ty!normalnie kocica, jestem pod wrazeniem i super Ci w takich wlosach

    ps. dziekuje za linka, uzyje go :) caly czas szukam dobrej oprawy do kapelutka :D:D:D:D:D ale jest juz blizej niz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaa ! *o* Jestem zachwycona, napatrzeć się nie mogę !
    Zdjęcia, stylizacja, bosko !

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdolna z Ciebie modelka! Sukienka nie moje klimaty, ale obiektywnie rzecz biorąc, wyglądasz bardzo ponętnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Simple and perfect <3 Those shoes = magnifique!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Widac, ze sie swietnie bawilas!! A sukienka... Hmmm... Co to duzo gadać, świetny wybór!!

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany, tak mnie tutaj dawno nie było, a tu proszę - jaka kobiecość, kipiąca zmysłowość! Nawet nic o czarnym kolorze nie napiszę bo wyglądasz bosko :) A jaki ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przede wszystkim wspaniałe zdjęcia, bardzo podobają mi się szpileczki, mają w sobie coś ponadczasowego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fabulous cleavage x x x Dicky doo Uk x x

    OdpowiedzUsuń