środa, 12 listopada 2014

jesienna krata



Tej jesieni krata rządzi - już się chyba zdążył zorientować każdy czuły na zawartość sklepowych wystaw, bywalec sieciówek i obserwator modowych nowinek.
Ja kratę lubię, zawsze lubiłam, więc w to mi graj.

Dzisiejsza moja kurtka (płaszczyk?) to lumpeksowy łup za dychę. Nabyłam ją jeszcze w środku lata. I teraz proszę, mam;-)

Ale że co, że wygląda jak męski szlafrok? A co mi tam, mnie się podoba. Poza tym uważam, że ta asymetria jest genialna. 

A Wam się podoba?





Nie mogę nie powiedzieć o torbie. Otóż cierpiałam na brak rudej torby, która by mi odpowiadała w 100% A czułam, że muszę taką mieć. Wspominałam Wam nawet o tym wiosną (mam to piśmie TUTAJ). Jak szukałam w internetach, to albo nie odpowiadała mi cena, albo liczba kiczowatych pierdół, napisików i błyskotek na torbie, albo też rozmiar (ja chciałam wielką).  Wreszcie, pewnego dnia pojechaliśmy z młodym po halówki na treningi. Mnie sklepy sportowe nie interesują, czuję się tam co najmniej dziko, więc puściłam chłopaków w te rewiry, a ja postanowiłam się poszwędać po mniej grząskim gruncie;-)
Na shoping nie miałam akurat ani weny, ani kasy, ale nic to, bo spotkałam idealną torbę!!! W DIVERSE, jakoś tak nie spodziwałabym się.
I tak, synuś wrócił do domu z halówkami ze snów, a matka z torebką jak się patrzy.


Aha, chronicznie nie cierpię komplecików buty+torebka, ale tak jakoś wyszło. Oj tam, nie ma reguł bez wyjątków.

 
fot. Riko


kurtka (jacket) - sh
spodnie (jeans)  - nn
golf (turtleneck) - nn
torba (bag) - diverse
buty (shoes) - ccc
kapelusz (hat) - vintage

26 komentarzy:

  1. Świetna torba ... I buty ;) I Fajnie Ci w jeansach . Dobra ... Powiem Ci . Kurtka tez jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa jest ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się krój kurtki, wiadomo, krata jest ponadczasowa:) Torba też świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale za to ja takie kompleciki lubię, więc mam banana na twarzy ;P (pewnie go przwidziałaś, co ;P?)

    to jest, Magdo, coś co lubię - jest krata, jest kapelinder, jest duża torba, jest Twój uśmiech... Mar się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałam, aż się odezwiesz, bo chcę się wytłumaczyć;-) Otóż mazańce rozmazańce tu i ówdzie to zabawa Riko przy pstrykaniu, a nie wtórne przeróbki.

      Usuń
    2. a patrz, nie dostrzegłam ich ;P
      ale z pracowego kompa patrzyłam, a tam mam monitor o jakości obrazu równej temu z telewizora mojej babci ;P

      Usuń
  5. świetne zdjęcia :) dużo pozytywnej energii w Tobie :)

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Krata była, jest i będzie... Rewelacyjny ten płaszczyk, o torbie już nie wspomnę...
    Miałam już 2 płaszczyki w kratę, obecnie brak :(
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. No podoba się bardzo:))
    Krata ponadczasowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Plaszzcyk jest genialny!!! Naprawde! Krata taka jaka lubi enajbardziej, ale kroj najbardziej mnie zachwyca. Asymetria + szafrokowatosc.... cudnosci:)
    Ooo, mam to samo - omijam sklepy sportowe i w tzw miedzyczasie gdy chlopaki tam buszuja - ide w swoje sklepowe rejony;);) Tylko jeszcze nie udalo mi sie upolowac wtedy tak fajnej torby...;)
    Usciski<3 Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy jest ten płaszczyk przez asymetrię :) super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Radziła rok temu, rządzi teraz i za rok pewnie również będzie na topie :)
    Taki płaszczyk za dychę, no nie do wiary- fantastyczny jest! :)
    i super, że w takiej kolorystyce, bo ta czerwono-czarna krata, już trochę się przejadła :P hehe
    pozdrawiam
    Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krata - chyba kolejny must have jesieni :) A w takiej cenie - to aż żal nie kupować :) W mojej poprzednim poście, też było sporo kraty, więc możesz też spojrzeć!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: burgundy, szarości - odcienie idealne, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the patterned coat <3 It really makes the outfit!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny płaszcz, Calosc miła dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hipnotyzująca ta krata, wciąga mnie, jak dłużej patrzę :D Faaajny plaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze takiego płaszcza oryginalnego, nie widziałam ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaje...fajny ten płaszczyk, krata obłędna, po prostu świetnie, ruda torba i botki strzał w dychę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgrany, fajny set :) duży plus :)
    rzeczywiście ta krata jest hipnotyzująca.. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy płaszczyk ! Ma bardzo ciekawy fason i ta kratka :)
    Super :)

    OdpowiedzUsuń