środa, 8 października 2014

spodnie buggy


Hej Kochani!

Wynurzeń dziś nie będzie. Nie żebym nie miała nic do powiedzenia, przeciwnie, sporo myśli po głowie się pałęta. Ale po pierwsze nie mam czasu na wywody, po drugie zaś nie chcę przyćmiewać gwiazdy tego posta - moich spodni. OSOBIŚCIE uszytych. Tymi ręcami;-)



Oryginalny wykrój zakładał spodnie bardziej klasyczne - o kroku na swoim miejscu, węższych u góry nogawkach. Przewidziano też zamek z boku, kryty, a ja dałam z tyłu i możliwie najbardziej siermiężny i widoczny.

To realizacja mojego marzenia o spodniach typu baggy. Podobają mi się takie luźne kroje, obniżony podkrój przy zgrabnie odszytym tyłku. I tadam!! Mam!!

Celowo zrobiłam je też za długie, chciałam, aby się marszczyły, potęgując efekt pozornej niedbałości, luzu, swoistej nonszalancji.

Noszą się wyśmienicie i są moją dumą.






Wdzianko z lumpeksu. Kupione w upałach i rzucone na tył szafy. Teraz, przy zamianie garderoby na zimową, kiedy wybebeszałam tę szafę, znalazłam tego włochacza i od razu skojarzyłam go z moimi porteczkami. Pasuje, prawda?

Trampki są pamiątko ze Złotoryi. W długi czerwcowy weekend zrobiliśmy ze znajomymi wypad na Dolny Śląsk. Odwiedziliśmy kilka przeuroczych zakątków, w tym Złotoryję właśnie. Oni tam mają fabrykę butów i taki sklepik firmowy z solidnymi, skórzanymi butami za przemiłe sumy. Trampki też sprzedają;-)






spodnie (buggy pants) - made by me
bluzka (blouse) - nn
narzutka (vest) - sh
trampki (plimsolls) - nn
torebka (bag) - h&m


Całusy, Moi Drodzy.

29 komentarzy:

  1. Dziewczyno ty masz talent i pomysły, a może taka male projektowanie ? świetne są spodnie, chętnie podkradłabym Ci je :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Gratuluję takiej twórczości :) Świetny swobodny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać swietnie Ci wyszły /) bardzo przyjemne dla oka i wygodne maj mniemam

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodni super! Pięknie dopracowałaś burdową formę pod siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. są świetne!
    Ty wiesz, że ja baggy kocham miłością szczerą i prawdziwą, więc nie mogę Ci ich nie pogratulować!
    no i - nie pozazdrościć ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, spójny i wygodny na ten okres look :D

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne są te spodnie! bardziej podobają mi się w takiej sportowej wersji niż eleganckiej. Leżą idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są kapitalne, lubię takie dupozwisy, w ogóle wszelki luzackości. Pikna całość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dupozwisy - no tak, zapomniałam o tej fachowej nazwie!

      Usuń
  9. Świetnie, a portki genialne, zdolna kobieta z Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome backdrop for these photos! I like the sporty street chic style!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjne spodnie - co prawda kubraczek nie bardzo w moim stylu i dlugosci i widzialabym tu ramoneske ale spodnie ukochałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie :)
    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak nie jestem wielbicielką " spodni z krokiem" tak ten fason chętnie bym założyła. Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rence, to Ty masz złote! Portki wymiatają, a Ty w nich! Wdzianko jak najbardziej pasuje! I trampki! Chyba tez sobie czerwone sprawię:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie są kapitalne, poza tym zazdroszczę umiejętności szycia. Podoba mi się zestawienie z czerwonymi trampkami.

    OdpowiedzUsuń
  16. buggy to mój ulubiony krój spodni, uwielbiam! Jeszcze w połączeniu z futrzaną górą - to mój klimat! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne te portki - uwielbiam taki kroj! Zdolniacha;) Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  18. oo, bardzo fajne spodnie, wyglądają na mega wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż trudno uwierzyć, że sama je uszyłaś bo są GENIALNE! <3 Szkoda, że sama nie mam takiego talentu, ale za to mogę go Tobie pozazdrościć :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja bym chciała takie spodnie superowe :) gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne te spodnie. Rzadko można trafić dobrze odszyty tyłek w takim fasonie ;) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie stylizacje ! Jestem w nich po prostu zakochana!
    Nie dość, że elegancko to na luzie i te trampy ! <3

    OdpowiedzUsuń