sobota, 11 października 2014

black-red-white

To niesamowite - w połowie października urzęduję w krótkim rękawie, piję kawę i jem lody w kawiarnianym ogródku jakby wciąż trwało lato. Mam koleżankę we Włoszech i jej opowieści o tym, jak w październiku chodzi sobie jeszcze w japonkach, wywoływały u mnie lekką zazdrość i żal w zderzeniu z polską chłodną i szarą jesienią. A tu proszę, i my możemy nacieszyć się niezwykłym ciepłem i słońcem tego roku.

Łaskawa pogoda sprawia, że weekend mija mi przesympatycznie. Wczoraj bieg po lesie, szwendanie się po poznańskim rynku, dziś rejs po Warcie i ognisko. Czego chcieć więcej. A!! Zapomniałabym, przecież na dodatek wygraliśmy z Niemcami! Cudowny cud nad Wisłą. Ha, wreszcie się udało. Szczęsny, dziękujemy.

A na zdjęciach prosty set, w którym bardzo dobrze się czuję. Po pierwsze zestaw kolorów, który wyjątkowo mi odpowiada. Wiem, że ładnie mi w czerwieni i w sumie sama nie wiem, dlaczego tak mało tej soczystej barwy w mojej szafie. Uwielbiam też białe kołnierzyki, o czym niejednokrotnie wspominałam na blogu. Lubię również zakolanówki i grube rajstopy - dlatego jesienią i zimą często chodzę w sukienkach i spódniczkach.
A'propos zakolanówek, jak myślicie, już najwyższy czas zastanowić się, czy jeszcze wypada mi w nich chodzić? Swoje lata mam;-)









fot. Riko

sukienka (dress) - sh
marynarka (jacket) - h&m
zakolanówki (overknee socks) - new look
torebka (bag) - vintage
buty (shoes) - ccc

36 komentarzy:

  1. niezwykle młodziutko wyszłaś na tych zdjęciach - znaczy: ogólnie jesteś młoda, ale tutaj wyszłaś jak nastolatka :)

    jeden z fajniejszych Twoich setów, jedne z lepszych zdjęć na Twoim blogu!

    najbardziej zachwycają mnie buty :)

    czerwień to Twój kolor :)

    P.S. pogoda dziś chyba przestała rozpieszczać - w Łodzi mokro i buro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młodziutko? Hmmm może tak mnie złapało;-)

      Usuń
  2. pięknie wyglądasz, bardzo dobrze Ci w tej sukience. Bardzo dobrze że lubisz kołnierzyki bo tutaj on bardzo pasuje. A co do zakolanówek to na początku myślałam że to są rajstopy (są teraz takie kupić że wyglądają jak zakolanówki nałożone właśnie na cieńszą rajstopę), myślę że zależy z czym zestawisz tutaj wyglądają genialnie i zgadzam się z poprzedniczką wyglądasz jak nastolatka to tylko znaczy że powinnaś częściej tak się ubierać ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Myśle ze dziś to dzięki zakolanówkom jest niebanalnie . Ten worek obłędny . Masz racje , ładnie Ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie istotne, ile masz lat - masz takie świetne nogi, że możesz nosić zakolanówki zawsze :D Ja w zimie to samo - rajty, zakolanówki i do tego botki, a wszytko czarne :P Fajny żakiet, pasuje do czarno białej reszty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu gdzie mieszkam w modzie nie ma znaczenia wiek, tylko styl i nikt nikomu się nie dziwi... dlatego jeśli dobrze się czujesz sama ze sobą w tych podkolanówkach to jak najbardziej noś, tym bardziej, że masz do tego warunki, pięknie Ci w czerwieni :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna z lepszych stylizacji, a zakolanówki w każdym wieku są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czaderski zestaw! Zakolanówki i sukienka świetne, plus fajny akcent w postaci czerwonej marynarki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentujesz się świetnie!!!!:):*
    Zapraszam do siebie!
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakolanówki do szpil nie bardzo do mnie przemawiają, ale do takich butów jak najbardziej! I jak najbardziej możesz je nosić! Masz świetną figurę, super nogi, więc śmiało:)))
    Zestaw też w moim stylu kolorystycznym! Czerrrrwień lubię bardzo! Tobie w niej naprawdę do twarzy! Ślicznie wyglądasz!!! Bez słodzenia, po prostu stwierdzam fakt:D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam biało-czarne paski w połączeniu z czerwienią :) zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. mam słabość do połączeń czerwieni i pasków ;d Podoba mi się też bardzo zestawienie długości sukienki i zakolanówek ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw kolorystyczny nie tylko Twój ulubiony:)))
    Naprawdę cudnie, a co do zakolanówek....hmmm... lubisz w nich chodzić?, dobrze się w nich czujesz? to chodź, co tu ma wiek do rzeczy:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami jak patrze na zakolanowki to czuje lekki modowy dyskomfort, mimo ze jestem tolerancyjna;) Twoj zestaw jest jednym z niwielu z tym elementem, ktory nie tylko nie zgrzyta, ale nawet robi wrazenie! To chyba zasluga tej czerwieni i paskow;) no pieknie i nos te zakolanowy, a co tam!!!;)
    Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  14. Wypada, nie wypada - proszę Cię! Na krótkich grubych nogach zakolanówki wyglądają tragicznie nawet jak się nie ma "swoich lat", więc noś, bo nogi masz idealne :) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wypada, nie wypada a kogo to! Ja nie mogę, jak lubisz to chodź w nich ile wlezie, nóżki masz zgrabne więc tym bardziej!! Zgadzam się z Sivką na grubych łydach zakolanówki wyglądają tragicznie nawet jak te łydy mają 20 lat!! W czerwieni Ci świetnie, zwróciłam uwagę na worek, bombowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ten worek się podoba, a Riko przez cały spacer marudził, że beznadzieja i że nie pasuje;-( ale on się przecież nie zna, haha.

      Usuń
  16. tegoroczna jesień jest niesamowita :) niech słoneczko zachowa się jak najdłużej. Świetnie wyglądasz :) uwielbiam kołnierzyki... dodają wiele uroku stylizacjom :) co do zakolanówek.... według mnie świetnie w nich wyglądasz, łączysz je ze smakiem z resztą stylizacji więc nie ma żadnego problemu ;) jeśli się w nich dobrze czujesz - noś je!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ cudowna marynarka! zakochałam się w niej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. This outfit is so perfect it hurts. Haha <3 I love that bag, especially. Wonderful ensemble!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  19. BRW to jedno z moich ulubionych polaczen kolorystycznych! Torebka wpasowala sie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw, wszystko dobrane bezbłędnie:) Podoba mi się ta torba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne kolory, brunetkom pasują idealnie!!! Uwielbiam takie kołnierzyki i zakolanówki, i w ogóle zestaw podoba mi się bardzo!!!!
    P.S. Serdecznie dziękuję za odwiedziny :D

    OdpowiedzUsuń
  22. tak pogoda jest kosmiczna! na prawde! mam nadzieje ze sie utrzyma tez i we wloszech bo za dwa tygodnie tam bedziey. a Tobie Kochana cudnie w czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  23. Torba i marynarka wymiatają! Uwielbiam :D w ogóle uwielbiam czerń i biel z kolorami, na czele z żółtym czy czerwonym :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty bardzo ładne. Czerwień potrafi dodać charakteru każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna figura i świetny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie i zgrabnie. Bardzo!!! :)

    OdpowiedzUsuń