poniedziałek, 15 września 2014

szybki post

Wiele bym dała, by mi się doba rozciągnęła. Ostatnio bardzo narzekam na brak czasu na działania, które wymagają skupienia i swego rodzaju samotności. Ogarniam domowe sprawy, oswoiłam się już z powrotem szkolnego rytmu, ale tak jak prasowanie można zrobić, jednocześnie gotując zupę, pogadać z dzieckiem i w tym samym czasie malować paznokcie, tak na działania twórcze potrzebuję odklejenia od obowiązków i czasu w większej porcji. Nie rozkładam maszyny do szycia i całego krawieckiego majdanu, jeśli wiem, że za pół godziny muszę gdzieś lecieć, nie wyjmuję swoich narzędzi do robienia toczków, kiedy mam tylko godzinkę między tym, a tamtym, bo w takim czasie nawet się dobrze nie rozkręcę. Nawet na pisanie postów człowiek czasu nie ma.

Te zdjęcia też powstały w biegu. W aucie noworodek czekał na karmienie (nie mój;-)), słońce już zachodziło... ale dałyśmy radę pstryknąć kilka fotek. Jakoś tak dobrze czułam się w tej kiecce, dzień miałam radosny, do tego byłam zachwycona faktem, że w połowie września biegam sobie w sandałkach i krótkiej kiecuni, zależało mi więc, by to uwiecznić.






 fot. Roma (po stokroć dziękuję!! I całuski dla cierpliwego Gabrysia)




sukienka (dress) - numph via sukienkowo
sandały (sandals) - nn
torebka (bag) - nn

19 komentarzy:

  1. ta sukienka mnie bierze od A do Z :) Jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, to u Ciebie dokładnie jak u mnie - ogarnąć domowodzieciowokuchenne sprawy to pikuś, ale do posiedzenia z twórczością to by chciało się więcej spokoju! A najlepiej jakieś miejsce odosobnienia, świątynia dumania i robótkowania (w moim przypadku). No, ale cóż... :D

    Powiem Ci, że kiecka w formie jest super! Geometria też spoko. Pooglądam aż z ciekawości podlinkowany sklep!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna kiecka! Oryginalna, geometryczna i taka hmm, nieco szalona wręcz. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzę Ci,e doba jest za krótka. Ja mam niewiele obowiązków, a czasem brakuje mi czasu. sukienka jest bardzo oryginalna i zachwyca, świetnie w niej wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym czasem to coś jest na rzeczy, wszyscy mówią/piszą że doba się skurczyła, i u mnie też:(
    A kiecka jest obłędna, okrutnie mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo oryginalna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ej, sukienka jest mega!
    to jeden z takich "dziwacznych" fasonów - a jak coś jest dziwaczne, to mi się nie może nie podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pierwszą częścią opisu się zgodzę. Mi nawet gdy mam cały dzień na samo blogowanie czasu nie wystarczy. Wszystko co robimy wymaga od nas jakiegoś zaangażowania, ale i tak radzisz sobie świetnie :D

    Widać, że miałaś dobry dzień, kiecka jest świetna, pozzytywna i tak z Tobą zagrała. Faktycznie mamy ciepły wrzesień aktualnie i życzę nam tego ciepła jak najdłużej :)
    Dodam, że Ty sama wyszłaś tu baardzo dobrze, zgrabnie i promiennie. Dobry humor Ci dopisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabil, myślę, że to tak działa, że piękno duszy widać na zewnątrz, bez względu na to, co mamy na sobie. Brzmi patetycznie, ale myślę, że wiadomo, co chcę powiedzieć. Po prostu, człowiek dobrze nastrojony, wewnętrznie uśmiechnięty, kwitnie także na zewnątrz

      Usuń
  9. sukienka bardzo oryginalna...
    a z dobą mam podobnie, staram się wyznaczać priorytety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sukienka jest ODJAZDOWA!!!!!!!!!!! A Ty w niej!!!! Pełen czad!!! Dobrze,że dzidziuś na cyca poczekał i są fotki;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw, wszystko ze są ładnie się komponuje, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  12. Love love love that dress! <3

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czymasz na glowie jeden twoich toczkow?

    OdpowiedzUsuń