sobota, 27 września 2014

midi dress

Z radością, dumą, a już na pewno ogromną ulgą donoszę, że dokonałam niemożliwego - wyprowadziłam z szafy wiosnę i lato, a wprowadziłam jesień i zimę.
Zostały mi do zamiany jeszcze buty, torebki i szale. Ale zasadniczo już jestem spokojna, bo na wieszakach wiszą ubrania stosowne do obecnie panującej pogody.

Nie cieszę się, że szaro, deszczowo, wcześnie ciemno i lato za nami, ale nie ukrywam, że szafiarsko to ja mogę jesień przeżyć na bogato. Mam dużo wdzianek, kurtek, kolorowych rajstop itd.  Także jest dobrze.

Przekora się tu objawi, bo piszę o jesienno-zimowej garderobie, a prezentuję look iście letni.Tego dnia bardzo wiało, ale było bardzo ciepło, właściwie gorąco. Aż trudno uwierzyć, że minęły raptem dwa tygodnie.




















fot. Igor


sukienka (dress) - sh
torebka (bag) - vintage
sandałki (sandals) - principles
pasek (belt) - nn

15 komentarzy:

  1. sukienka jest boska :) ! slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie taki deficyt czasowy, że jeszcze króluje w szafie lato... Czas pomyśleć o zmianach... A suknia cudna i obłędnie się w niej prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna ta sukienka <3
    Ja na początku jesieni nawet się cieszę bo wyciągam dawno niewidziane sweterki i botki ;) Albo kupuję coś nowego. Ale w połowie października tak mniej więcej mi przechodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka piękna . W gruncie rzeczy do kozaczków tez by pasowała ;);)
    Jakà Jesien ??!! Fakt szybko ciemno ale 23 st to jeszcze letnio

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycasz! Co za piękna sukienka! Jestem chyba równie zielona teraz z zazdrości ;)) Wyglądasz w niej przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka szałowa(tylko kolor nie teges jak dla mnie), głównie przez ten szalowy przód. Jesień kocham, więc się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest rewelacyjna!!! 100% kobiecości!!! Torebka też mi się okropnie podoba!
    Ja niestety najbardziej marznę w nogi, więc taki spacer w sandałkach, to już nie dla mnie;)
    Ale Ty wyglądasz prześlicznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest genialna, kroj i kolor - niespotykane... I najwazniejsze - Tobie w niej cudownie:)
    Ja wprowadzam jesien do szafy stopniowo... bo wciaz pogoda bardziej letnia niz jesienna:) I dobrze!
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, jak zapiałam na widok tej sukienki! Jest obłęda, a ten drapowany kołnierz - co za szyk! Takie znalezisko w sh to niezła gratka. Wyglądacie razem (Ty i sukienka, Ty w sukience) wspaniale. Chyba bym sobie szyję za Tobą ukręciła, gdybym Cię minęła na ulicy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest rewelacyjna! świetny fason, piękny odcień, wyglądasz w niej niesamowicie;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta kiecka jest świetna. I fason i kolor bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki to cudo ma piękny kolor!
    no i krój - taka "moja" luźna dziwność.
    fantastyczny ciuch :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje piękne stopy.

    OdpowiedzUsuń