środa, 27 sierpnia 2014

randez vous

Zdjęcia były zrobione, kiedy jeszcze lato było u nas radośnie i beztrosko rozgoszczone i ani myślało odchodzić. Teraz ziąb, wiatr i jesienne przedbiegi, z tym większą nostalgią prezentuję tę sesję.

Jakiś czas temu byłam z Riko na randce (choć zdjęcia nie są z tego dnia, właśnie tak byłam ubrana). Dziecko sprzedaliśmy na obóz piłkarski, a sami przez tydzień mieliśmy mniej lat, za to więcej pomysłów na siebie - i tylko siebie.
Była i randka. I w tym miejscu po prostu nie mogę sobie odmówić mojej opowieści, którą niejedna osoba z mojego otoczenia dobrze już zna, ale co tam;-)
Otóż na randkę jechaliśmy po mojej pracy. Przebrałam się tylko i w miasto. Po drodze burczało mi w brzuchu i nie ukrywałam, że jestem okropnie głodna. W sumie dobrze się składało, bo jechaliśmy przecież do restauracji. Tak więc Riko badał temat: A co byś zjadła? Ktoś polecił mi miejsce, gdzie podają pyszne steki. A może masz na coś specjalnego ochotę... Myślę sobie MAM! Zanim wyszłam z pracy, toczyła się dyskusja, co komu kulinarnie chodzi po głowie i ja przepadłam, kiedy pomyślałam o ziemniakach smażonych na patelni i sadzonym jajku.
Biedny Riko. On mi tu o stekach, owocach morza, a ja wizualizuję patelnię pełną talarków z ziemniaków. Już nic innego nie było w stanie mnie zadowolić;-) I stało się. Wybraliśmy knajpę, gdzie oprócz randkowego dania dostałam swoje "pyry", ha! Mało tego, kelnerka była przesympatyczna i stwierdziła, że skoro marzą mi się takie jak w domu, to kucharz pokroi ziemniaki w talarki, a nie w ćwiartki (wcześniej ucięłyśmy sobie pogawędkę o stylu smażenia w domu, ona też zawsze tnie w plasterki). Uwierzcie mi, nic nie smakowało mi tam tak bardzo jak to proste danie. 

No nic, obejrzyjcie zdjęcia. Sukienkę pokazałam już TUTAJ, właściwie wszystko jest już Wam znane.



















sukienka (dress) -sh
buty (shoes) - nn
zegarek (watch) - prezent (present)
torebka (bag) - ebay.co.uk
kolczyki (earings) -  accessories
pierścionek (ring) - stradivarius

19 komentarzy:

  1. He, he, szczerze, to nie o jedzeniu pomyślałam czy - "masz na coś specjalnego ochotę":))), pierwsze zdjęcie bardzo wymowne.
    Ale ziemniaki z jajkiem pychota:)))
    Co tu dużo pisać kiecka cudna, torebka i buty obłędne, Ty śliczna, nic tylko randkować:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. drugie zdjęcie - jedno z ładniejszych Twoich!!!!!

    haha, zazdroszczę talentu do dogadywania się z pracownikami gastronomii - ja tam nigdy nie umiem z nimi się dogadać nawet w kwestii tego, żeby mi więcej serwetek dali, jeśli takowe na stole na przykład nie stoją ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie sukienki - są bardzo kobiece i eleganckie.
    Ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłaś bardzo stosownie ubrana na randkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po Twoim opisie nabrałam ochoty na smażone ziemniaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie na tej randce wyglądałaś, jakbyś chciała delektować się homarem popijając go Chateau d'Yquem ... A tu proszę, swojska Słowianka na ziemniakach i jajkach chowana ;))) Bosko !

    OdpowiedzUsuń
  7. no proszę, taka niewymagająca kobieta ;) proste prawie zawsze znaczy lepsze :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądałaś na randce :)
    a domowo jedzonko zawsze najlepsze, ja też lubie proste dania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. wiem, mam ją już długo, a wciąż mi się tak bardzo podoba;-)

      Usuń
  10. No popatrz a ja dosłownie chwilę temu usmażyłam ziemniaczki;)) Ale z Ciebie seksi chicken! Rico był pewnie bliski omdlenia jak Cię zobaczył w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! Nie, Riko się trzymał, nie zemdlał;-) Do zemdlenia musiałabym wystąpić w czymś bardziej cziken;-)

      Usuń
  11. Lubię swojskie jedzenie, ale za takimi ziemniaczkami nie przepadam. A takie randki to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka ma świetny fason! pozdrawiam :*)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie i stylowo:) A ziemniaki, no cóż może mniej finezyjne ale dla mnie zdecydowanie wygrywają z owocami morza;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zacytuję : " gdy nie ma dzieci w domu to jesteśmy niegrzeczni " ..ale , żeby od razu ziemniaki i jajko .....hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne nogi i stopy.

    OdpowiedzUsuń