czwartek, 14 sierpnia 2014

fascynatory hand made

Moi Drodzy

to jest post, w którym prezentuję efekty mojej ostatniej działalności. Otóż wykonuję różne ozdoby do włosów, fascynatory i toczki. To pierwsza część, tego, co udało mi się zrobić - ciąg dalszy nastąpi.

BARDZO Was proszę o drobne wsparcie. Po pierwsze chciałabym, abyście komentowali, co się Wam podoba, a co nie, który fascynator jest ciekawy, jaki kolor uważacie za ładny itd. Wszelkie uwagi mile widziane.
Po drugie proszę Was, abyście polubili mój fanpage na fb, bo to jednak najlepsza platforma do dyskusji, wymiany uwag oraz prezentacji wytwórczości. Od czasu do czasu pokażę coś nowego i będę czekała  na odzew, opinie itd.

No to jedziemy.

To fascynator z woalką. Woalkę można skrócić, choć Kasia, moja modelka, uważa, że właśnie taka wersja jej się podoba.
Forma jest dość ascetyczna, za to kolor zwraca uwagę - jaskrawy, neonowy zielony.








To toczek w nasyconym kobaltowym kolorze. Filcowy "berecik"  z delikatną ozdobą oraz zamocowaną woalką.





Toczek w ciepłym różu jaśniejszym motywem. Można go mocować na głowie na różne sposoby - "kokardka" może być z przodu lub z  tyłu.








Duży kwiat, który może robić również za efektowną broszkę. Zasadniczo jednak przewidziałam go jako ozdobę włosów. Cienki, lekki materiał w kolorze miętowej zieleni.





Różowy toczek-kapelusik z ozdobą w postaci woalki, guzików i celowo widocznego przeszycia. Mocowany do głowy na małe klamerki tak, że można go przypiąć w różnym miejscu głowy i w dowolnym kierunku.











Elegancki toczek z kokardką. Też można nakładać go w różny sposób.









Czerwoną woalkę prezentowałam już TUTAJ. Lekka ozdoba, którą można aranżować na wiele sposobów.











Wreszcie opaska, którą też możecie znać, bo gościła TUTAJ. Na tej opasce może rozkwitnąć duuużo więcej kwiatów, tak, że utworzą wianek.



Fascynatory są oczywiście na sprzedaż. Piszcie na priv. Wysłucham każdej sugestii dotyczącej koloru, kształtu czy rozmiaru.


Na koniec wielkie podziękowania dla Kasi z bloga Stylowa Misja za użyczenie pięknej i fotogenicznej buźki.



Piszcie, komentujcie, co myślicie.Dzięki!!

14 komentarzy:

  1. Wow wyszło super, no i teraz mam dylemat, bo wszystkie mi się bardzo podobają, ale któryś będzie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem wszystkie modele są świetne!
    koniecznie zrób sobie jakiś mały, nawet przaśny, sklepik internetowy - allegro, czy coś.
    i wystawiaj je, przecież ludzie takie rzeczy kupują masowo i kupę kasy za to dają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co nieśmiało podchodzę do tematu;-)

      Usuń
  3. Wszystkie są urocze, mnie róża niebieska chyba najbardziej przypadła do serca, modelka śliczna ale czerwony zdecydowanie na Tobie lepiej wygląda :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj piekne są! Mam parę faworytów! Nieźle Ci to wychodzi, trzeba przyznać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cuda ! Jetem pod wrażeniem,piękne kolory i idealne wykończenie,jestem na TAK <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, mnie najbardziej wpadł w oko różowy z kokardką:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są zajebiste! Szafir i seledynowy odcień zieleni genialne, a z kształtu ten mały kapelutek! Ale masz ładną modelkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Choć fascynatory i toczki to nie moja bajka myślę, że świetnie Ci ta twórczość wychodzi. Moim the best jest ten z czerwoną woalką w kropeczki :) myślę, że taki model w innych kolorach (czarnym, granacie, bordo, ciemnej zieleni) też by miał branie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podobają mi się dwa pierwsze, jednak patrzę raczej przez pryzmat zbliżającego się ślubu. A coś w kolorze ecru?

    OdpowiedzUsuń
  10. Superrr a gdzie mozna zakupic te cudeńka??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę pisać na maila magdagrzechowiak@gmail.com

      Usuń
  11. ja sie zchwycam nimi Madziu a ten niebieski z drugiego zdjecia cudny :D

    OdpowiedzUsuń