niedziela, 20 lipca 2014

summer white dress

Jest stanowczo za gorąco na błyskotliwy post. Poważnie, nie funkcjonuję najlepiej, gdy rtęć przekracza kreskę z trzydziestką. Nie myślę, nie mam energii, wegetuję sobie.

Starcza mi jednak sił, by wrzucić Wam tutaj zdjęcia. Dla odmiany względem ostatnio prezentowanej małej czarnej, dziś biel. To nie jest żadna tam pieczołowicie przygotowywana stylizacja. To było urlopowe przedpołudnie, biegłam po warzywka na targ, a zatem wygoda.

Lubię biel, szczególnie latem. Zwłaszcza, kiedy jestem opalona. Raczej unikam celowego opalania, bo szkoda zdrowia, ale w tym roku trafiłam nad morzem na genialną pogodę, więc siłą rzeczy nieco zbrązowiałam. Biała kiecka prezentuje się więc jakby lepiej niż zazwyczaj. Zasadniczo nie jestem wielbicielką takich sielsko-anielskich klimatów, ale sukienka nie ma żadnych falbanek i dzierganek, więc w sumie bardzo mi się podoba. Niezmiennie od kilku lat. Poza tym ta batystowa tkanina to najlepsza opcja na gorące lato.
Kosz to historyjka z serii "muszę to mieć!" Weszłam kiedyś do TKMaxx i on tam na mnie po prostu czekał. Jedyny, pięknie zielony, solidny, duży.
Sandałki zaś odziedziczyłam po Mamie. Są wygodne i fajnie stukają o chodnik. 











fot. Riko spieszący się do pracy;-) Dziękuję!

sukienka (dress) - atmosphere
sandały (sandals) - atmosphere
kosz (basket) - TKMaxx
pierścionek (ring) - sklep jubilerski (jewelery shop)
okulary (sunnies) - cambell

20 komentarzy:

  1. kolor koszyka i sandały urzekły mnie wielce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaardzo moje klimaty!! Biel, zielen, sandalki stukajace o chodnik....:)
    Pozdrawiam z urlopu;) Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczo Ci w tej bieli, bardzo fajny krój sukienki, luźny i idealny na upały:)

    buźka
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka piękna! Ten krój bardzo ciekawy no i groszki <3
    Też latem noszę dużo bieli bo lubię jak kontrastuje z opalenizną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow kolor koszyka uderza w oczy, jak na zwykłe wyjście ślicznie wyglądałaś, sukienka baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sielsko-anielsko, letnio, wygodnie, przewiewnie, z przewagą bieli, na upały idealnie:)))
    Jak dla mnie, idealnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwielbiam biel, co wiesz, a lubię ją nie tylko latem. Jest elegancka i nieskazitelnie piękna. Do niej zielone dodatki. Super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, biel jest nieśmiertelna i zawsze piękna

      Usuń
  8. biala sukienka to dla mnie musz have w lecie :) koszyk bardzo fajny, buty nie w moim stylu bo bardzo skracaja noge :)

    OdpowiedzUsuń
  9. morska opalenizna jest świetna :) jak jestem opalona również chętnie sięgam po biel :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biel sukienki na lato - uwielbiam. A Twoja jest rewelacyjna, no i koszyk także. Słodzę, ale to prawda, bardzo Ci w sukienczynce do twarzy. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw! Indiańskie sandałki zabieram!
    Biel bardzo lubię, ale na kimś... sama się zaraz czymś upapram;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nosisz co lubisz, a ja lubię to co nosisz :) super! ps w wolnej chwili zapraszam do mnie:* będzie mi bardzo miło,jeśli zaobserwujesz, gdy Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna torba. Idealna na wakcyjne wojaże ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna sukienka i sandałki :) idealnie do siebie pasują :) Wgl bardzo fajny blog, przyjemnie się go przegląda. Postaram się wpadać częściej. :)
    W wolnej chwili zapraszam Cię do mnie, gdybyś mogła to kliknij w linka sklepu z którego jest bluzka w ostatnim moim poście. Dużo czasu Ci to nie zajmie, a na pewno bardzo mi pomożesz!
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki :)
    www.divoces.blogspot.com

    Ps. Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta sukienka! Detale ma dopracowane :)
    I sandały bardzo mi się podobają!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. torebka i buty-przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Love the lime green contrasted with the white. Perfect Summer look! The sandals are fantastic!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  18. delikatny, zwiewny, wakacyjny look :) patrząc na niektóre fotki mam wrażenie,że jesteś przesympatyczną osóbką :D

    OdpowiedzUsuń