wtorek, 1 lipca 2014

srebrne sandały i biały set

Sporo sobie ostatnio z synkiem fantazjujemy. Było na przykład o tym, co byśmy powiedzieli przodkom, gdyby cofnięto nas w czasie. Ale tak z rozmachem, o kilkaset lat. Lista tego, czym byśmy się chwalili, była długa. Komórka. Sztuczne serce. Chip wszczepiany psu. Internet. Lamborghini. Oj, nie kończyły nam się pomysły. Na koniec uznaliśmy, że ci z "dawnodawnotemu" wzięliby nas za dziwaków. I pewnie spalili na stosie.

W innej pogawędce z cyklu "co by było gdyby" naprawdę popłynęłam. Tym razem było współcześnie, ale świat był zupełnie pusty. Miałam sobie wyobrazić, że na dwa dni znikają ludzie, a ja mogę sobie bezkarnie wszędzie wejść, coś wziąć.
- Igor, ale to byłaby kradzież - mówię.
- Nie, no po prostu możesz robić wszystko i nie ma konsekwencji.

Aaa, to co innego. Po pierwsze obeszłabym sobie kilka domów w mieście, które mnie intrygują i to jak wyglądają na zewnątrz, zapowiada ciekawy wystrój w środku. A potem to wiadomo, zatargałabym do domu tyle fajnych ciuchów, butów i torebek, ile bym dała radę zmieścić w mieszkaniu;-)

To była moja pierwsza myśl, żadne tam laptopy, telewizory. Okej, przygarnęłabym jedno takie volvo. 

Jestem przekonana, że większość z Was doskonale mnie rozumie. No, tak brać sobie buty i sukienki jak marzenie i nie musieć płacić? Szał. Bo buty to ja bardzo lubię.

Dziś moje kolejne sandałki. Zaskakują stosunkiem ceny do komfortu noszenia. Były tanie, a noszą się tak wygodnie, że gdybym wybierała się na pielgrzymkę, to tylko w nich;-))
Poza tym to u mnie ostatnio bywa - luz, wygoda, prostota i zwyczajność. 
 










To ja uciekam...

fot. Riko

spodnie (pants) - nn
bluzka (top) - ginatricot (sh)
kamizelka (vest) - nn
torebka (bag) - h&m
sandały (sandals) - primark
bransoletka (bracelet) - nn

12 komentarzy:

  1. sandaly wygladaja na bardzo wygodne :) niestety taki model bylby tragiczny dla moich krotkich nozek :(

    OdpowiedzUsuń
  2. No prawdziwa baba z Ciebie.. ja chyba tez pierwsze co bym pomyslala, to: jakies fajne ciuszki moze bym komus zakosila, hahaha;)
    A Twoj zestawik wpadl mi w oko, zwlaszcza z powodu kolorystki: uwielbiam polaczenie bieli ze srebrem! Sandalki "pielgrzymkowe" mi sie tez strasznie podobaja!!!
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam sporo naprawdę tanich butów, które mi już kilka lat służą i których na żadne inne nie zamienię ;) no i które są przwygodne!

    Kochana, dopiero dziś mogę Ci zostawić komentarze, bo przez dwa poprzednie dni na kilku blogach moje komentarze się nie przesyłały.
    W ogóle, nic, zero, null. Na żadnym komputerze.
    Myślałam, że tak już zostanie i że zwariuję!


    A, i kokarda - przepraszam Cię, że nie zrobiłam tego wcześniej, ale przetowarowywałam cały sklep w pracy, a jak wracałam do domu, to spałam albo kłóciłam się z Leszkiem: kokarda jest piękna, lubię takie rzeczy, ale potem ich nie noszę, bo mam wrażenie, że źle w tym wyglądam :(
    więc nie wezmę jej od Ciebie, ale... ale wiedz, że przezdolna jesteś!

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiegoś peszka masz;-)

      A kokardą się nie martw. Może kiedyś uszyję dla Ciebie coś innego;-)

      Usuń
  4. Przemyślałam temat, zaskoczę Cię - nic bym nie brała, bo mnie mierzi ta masa rzeczy którymi się otaczamy. No, może trochę książek bym wzięła i zaszyła się z nimi daleko na bezludziu.
    Butki kosmiczne, fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne te sandały!! Super wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajną zabawę macie, pobudza wyobraźnię:) Ja tak sobie myślę że nic bym nie brała, mam wszystko co mi do życia i szczęścia potrzeba i chyba nawet za wiele, choć większość ludzi mogłoby powiedzieć że nie mam nic! Albo odrobinkę ;)
    Bombowe masz te sandałki no miodzio!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka prostota, jaka zwyczajność, bardzo fajny ubiór :) sandałki super aaa i wasza zabawa również ciekawa, uważaj bo jeszcze powstanie jakaś gra ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie na biało . Z starością i srebrem ... Miodzio .
    Świetne zabawy , zapamiętam wykorzystam w przyszłości . Na razie odpowiadam na milion dlaczego

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful casual look!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie Ci w białym kolorze! Sandały są cudowne, bardzo ładnie wyglądają na stopie! Całość boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. wow sandałki są idealne ! świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam
    www.kayenn.pl

    OdpowiedzUsuń