niedziela, 6 lipca 2014

sowa


    Ta sukienka jest przykładem mojego patentu DIY na cudowne usunięcie plamy z ubrania. Nie wiem skąd, nie wiem jak, ale na sukience pojawiła się uporczywa plama (gadam jak w reklamie proszku do prania, hehe). Nie wyrzuciłam jej jednak - nie miałam sumienia, bo zawsze bardzo ją lubiłam. Wpadłam na pomysł, by naszyć coś na tę plamę. W lumpeksie natrafiłam na t-shirt z sową i od razu uznałam, że to jest to. Wycięłam motyw i rach-ciach zaaplikowałam go na kiecce. Na szczęście rdzawy kleks był gdzieś na wysokości pępka i sówka pięknie go zamaskowała. Teraz o plamie wiem tylko ja i Wy;-)

Przy okazji wszyłam kawałek pleców koszulki w dekolt sukienki, który był za głęboki. Musiałam pod nią wkładać jakiś top, za czym nie przepadam. Teraz jest znacznie wygodniej i wygląda, moim zdaniem, nieźle.
















fot. Riko



sukienka (dress) - F&F (tesco) + diy
torba (bag) - primark
sandały (sandals)- nn



Ja właśnie zaczęłam urlop. Zapowiada się dość przyjemnie. Wam życzę słońca, słońca i słońca. 
Korzystajcie z uroków lata i cieszcie się nim, bo przecież tak krótko trwa.


10 komentarzy:

  1. świetny pomysł :) gdybyś nie napisała, że to Twoja sprawka, to byłabym pewna, że ta sowa to tak fabrycznie ;)

    miłego urlopu, zatem, Moja Droga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie to sobie wymyslilas i zrealizowalas! Jest oryginalnie przynajmniej! A ja to lubie jak jest "inaczej":) I buciki mi sie podobaja - pewnie wygodne...
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty czad! I to siwe :D Ale, kurka wodna, trochę ten przód z sową mi nie wygląda. Ja bym chyba po koturnie sowy nożyczkami pojechała, bo ta to jak taki nabrzusznik trochę wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kontur sowy nie przykryłby plamki;-( Pamiętam, że jakoś tak to wycięłam, żeby było akurat.

      Usuń
  4. Bardzo sprytnie to wszystko wymyśliłaś ;) Podoba mi się wykorzystanie reszty tshirtu do przerobienie dekoltu! Faktycznie był bardzo głęboki.

    OdpowiedzUsuń
  5. najwazniejsze jest miec pomysl :) i super!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam szarości, pięknie wyglądasz, chociaż ta sowa wygląda jak dziecko w brzuchu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł !!! sówka świetnie się wpasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa sukienka!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/07/kissnchange.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful cozy chic look <3 Love the pop of color with the bag!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń