piątek, 4 lipca 2014

boho

styl boho dość trudno jest precyzyjnie określić. Moim zdaniem to bardziej kierunek myślenia o modzie, smak, niż dosłowny styl. Boho to świadome mieszanie konwencji tak, by na wszelkie konwencje i dress-code'y się wypiąć. Tu sięga się po cygańskie formy i kicz, po motywy hippi, czasem również po nutę indiańską czy latynoską. Nie ma reguł. Ale jakoś tak zgrabnie się lawiruje, że powstaje uroczy i zawadiacki miks.
Boho z całą pewnością to również to, co lubię najbardziej, czyli luz.
Mam nadzieję, że Waszym zdaniem tytuł tego posta nie jest nadużyciem i moja stylizacja choćby trąci boho.







Opowiem Wam o spódnicy. Otóż wspominałam Wam już o Babim Bazarze (tutaj). Miałąm tam raz swoje ciuchowe stoisko, a obok sprzedawała moja koleżanka. Zajrzałam, jakie dobra sprzedaje. Dobrze, że zajrzałam, bo nabyłam tę oto spódnicę (Kinga, pozdrawiam!!;-)) Trochę posiedziałam przy maszynie, by ją wydłużyć i efekt mnie zadowala. Mam kolejną letnią maxi.





Czasami miewam taki dzień, że tylko czekam, by znaleźć się w domu i rozebrać, bo czuję się źle w tym, co mam na sobie. W tym zestawie czułam się świetnie. Noszę, co lubię;-)



fot. Riko


spódnica (skirt) - Babi Bazar
bluzka (blouse) - zara
pasek (belt) - C&A
kapelusz (hat) - kangol design (sh)
torebka (bag) - atmosphere
sandały (sandals) - zara
bransoletki (bracelets) - róże (various)

9 komentarzy:

  1. świetny ten zestaw :) lubię takie klimaty!
    i jak dla mnie to czyste Boho ;) więc żadnych nadużyć nie zauważyłam ;)

    urocza jest ta torebka! i te bransolety dodane też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trąci czy nie, dla mnie idealnie, torebka, spódnica, biżu, wszystko z osobna i w połączeniu, świetne:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. I o to chodzi żeby czuc się dobrze w tym czym chodzimy :) widać to na fotkach, mam podobną spódnicę i też ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny letni set. Boho ma swój niepowtarzalny klimat i ujęłaś go moim zdaniem dobrze, Dodatki pasują do sukni świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnic bardzo mi się podoba, dodatki świetnie dopasowane! Moim zdaniem boho jak najbadziej:)
    Pozdrawiam!
    www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przypadła mi do gustu Twoja letnia propozycja. Świetnie wyglądasz i widać, że świetnie się czujesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zafascynowana stylem boho, lubie ten swoisty luz, wygodne materialy, przewiewnosc i wygode. Ty swietnie go zinterpretowalas! Wygladasz wspaniale - a torebka....genialna!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. This is so perfect! Right down to that amazing bag <3 I love this!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń