wtorek, 10 czerwca 2014

spódnica midi i klimat retro

Nie jestem przekonana, czy rozkloszowane spódnice midi są dla mnie. Wystają mi tylko te  pęcinki i jeśli chodzi o proporcje ciała czuję się jak Księżna Diana, a ona mnie jakoś tak nigdy bardzo nie urzekała. Ale włożyłam, kto mi zabroni;-)
Bardzo lubię groszki, duże małe, w każdej postaci. na butach, sukienkach, apaszkach, zawsze zwrócą moją uwagę.







To zdjęcie podoba się Riko. Mnie zdecydowanie mniej, ale wstawiłam.







fot. Riko

spódnica (skirt) - vintage
żakiecik (jacket) - sh
top - zwykły sklep (nn shop)
sandałki (sandals) - marks&spencer
torebka (bag) - vintage

     Jak sobie radzicie w upałach? Ja nie lubię tak wysokich temperatur, ale staram się nie narzekać i cieszyć się tym, co jest.  Szczęśliwcy są teraz na urlopie;-)


25 komentarzy:

  1. You look adorable! Love your shoes :)

    What about following each other, let me know on my blog?!

    http://danadimitras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna spódnica! Też kocham groszki i rozkloszowane spódnice. A długość jest dobra. Wg mnie ta niebezpieczna zaczyna się kilka cm niżej w pół łydki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdjecie, ktore podoba sie Riko - mi sie tez podoba!!!! I to bardzo. A w tej spodniczce Ci swietnie, i wcale nie wygladasz w niej jak jakastamksiezna.... Dlugosc jest super i kroj tez. Wygladasz swietnie.
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja nie wiem, co Wy w tym zdjęciu widzicie;-)

      Usuń
    2. Mnie się też podoba! Jesteś tu taka zamarzona, zamyślona, tęskna i wdzięczna :) :)

      Usuń
  4. Ale masz cudną spódniczkę, eeee... jaka tam księżna
    Oczywiście najważniejsze żebyś Ty się w niej dobrze czuła, ale moim skromnym zdaniem jest naprawdę świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz przezgrabne pęcinki (zazdro, ja mam klocki), to możesz sobie wyglądać nawet jak Księżna Diana ;P
    świetnie wyglądasz! pokazuj pęcinki częściej ;P

    ja z groszkami się kocham średnio, mam dosłownie dwie grochowe rzeczy, ale Tobie groszki pasują - bardzo :)

    ja nie narzekam na upały, bo wychodzę do pracy, jak jeszcze ich nie ma, w pracy mam stare mury i chłód, jak wychodzę po pracy, to już przyjemny chłód jest, także - głupi ma zawsze szczęście ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. That skirt is a great shape!

    xo T.
    Initialed

    OdpowiedzUsuń
  7. WSPANIAŁE POŁĄCZENIE!

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. trzecie zdjęcie to 100% retro, bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Długość midi jest dość ryzykowna. Przy moich dużych łydkach ja nie mogę sobie na nią pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehehe, Twój opis "O mnie" mogłabym wkleić u siebie:D
    Świetna kiecka! I super w niej wyglądasz - noś do woli:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. jest tak troche retro :) bardzo fajnie! wygladasz mega kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak to zdjęcie ma to "coś",a Ty wyglądasz niesamowicie kobieco-super!:-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam że ta długość spódnicy jest jak najbardziej dla Ciebie!!! Wyglądasz mega kobieco i powiedziałabym że powabnie;) No i groszki są takie wintage i pin up! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfect skirt! Love it! <3

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie i elegancko:*) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the skirt and the bright pop of color in the shoes and blazer!
    xo Kat
    www.withlovefromkat.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tak zgrabnymi nogami można śmiało latać w takich spódnicach;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny look, jeden z Twoich najlepszych ;)
    Wszystko świetnie do siebie pasuje, jest lekko, elegancko, ale na wiele okazji. Świetne zestawienie!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nabil, Twoje komentarze bardzo sobie cenię, a jeśli sa pozytywne, to juz w ogóle miód na moje babskie ego;-) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń