niedziela, 29 czerwca 2014

blue

Szybki post, dziś tekstu nie będzie. Nie mam czasu, po prostu. A chcę, by post już zawisł. Zatem, zamiast się gęsto tłumaczyć, spieszę pokazać zdjęcia;-)

Nic specjalnego, zwyczajny letni spacerniak. Ale w kolorze, który aż kusi, by wybrać się gdzieś nad wybrzeże...









fot. Riko


spódnica (skirt) - matalan
bluzka (top) - nn
sandały (sandals) - primark
szal (scarf) - nn
torebka (bag) - atmosphere
bransoletka (bracelet) - nn
kolczyki (earings) - prezent (present)

15 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie zrozumiem idei noszenia szali do koszulki na ramiączkach . Owszem bardzo mi sie podoba , ale .... Mnie jest zwyczajnie za gorąco ... Skoro stopy bose to i ciepło ;);)
    Tak kolorek aż sie prosi o lato ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie taki zwyczajny spacerniak, faktycznie morze byłoby dobrym tłem :) bardzo lubię spódnice maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo blekitki... i inne kolorki letnie;) No takie...wakacyjne! Do twarzy Ci w lecie...;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie szybko;-):O tak kusi, kusi, a Ty nadmorski klimat na spacerze wprowadziłaś-super!:-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna spódnica, ma wspaniały kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna maxi, a butki ci zabieram i uciekam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam połączenie maxi i chust w jednym odcieniu! Super kompozycja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykły ten Twój zwyklak:):)
    Kolory śliczne, mnie kolczyki i buty zachwyciły:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten kolorek , a Tobie w nim jest slicznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful photos! Love the colors <3

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń