niedziela, 25 maja 2014

wiosenno-letni oversize

Zostałam pracodawcą;-) Umowa jest na gębę, żadnych papierów, ale w rodzinie trzeba sobie ufać;-) Zatrudniłam mojego syna jako osobistego fotografa. Jest na okresie próbnym, bo wciąż się uczy, ale widać, że ma chęci, zapał i z uwagą słucha wszelkich wskazówek, więc widzę potencjał i szansę na dalszą współpracę. Płacę 1,50 za jedną sesję, ale przewiduję możliwość awansu i podwyżki.
     Zdjęcia nie są idealne, ale tak naprawdę świetne, zważywszy na to, że Igor ma raptem 9 lat. I ma ciekawe pomysły - Mamo, idź w to zboże, Mamo, a może pod słońce?, Mamo, na  tle tych kwiatków będzie ładnie.
    Zdjęcia zdjęciami, ale taki wypad to zawsze okazja, by spędzić razem czas, robić coś wspólnie i dobrze się bawić. Każdy korzysta. To się nazywa symbioza.

    Na zdjęciach jedna z moich kilku letnich białych koszul. Nie wyobrażam sobie letniej szafy bez białej, batystowej czy lnianej koszuli.  Piorę-noszę, piorę-noszę, lubię i już. Ta jest bardzo szeroka na skutek marszczeń i trochę "bąbkowego" kroju. Zwykle wkładam do niej tę kamizelkę, w ramach próby okiełznania tego przepastnego namiotu;-)












Kilka ostatnich dni to iście letnie temperatury, ale zdjęcia robiłam, kiedy jeszcze było tak "na sandały chyba jeszcze za chłodno". Poza tym dopiero potem przeprowadziłam operację na otwartych szafach - wywaliłam zimowe bebechy, zastępując je bardziej odpowiednimi, letnimi narządami, w tym sandałami. 

A teraz zdjęcie, na którym bardzo zależało Igorowi. Dopytywał kilka razy, czy aby na pewno umieszczę na blogu fotkę ze mną na tle ukwieconych krzaczków. Proszę, jest.

  fot. Igor


koszula (shirt) - nn
kamizelka (vest) - nn
spodnie (jeans) - phard
kapelusz (hat) - kangol design
torba (bag) - vintage
buty (shoes) - peackock
bransoletki (bracelets) - nn

9 komentarzy:

  1. Mój syn też bywa zatrudniony, ale działa jako wolontariusz :))) Nooo, czasem go szantażuję :D
    Zestaw ciuchowy Twój nazwałabym "na Włóczykija" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś więc pracodawcą, który daje pracownikowi perspektywy rozwoju ;P dobrze, dobrze - chwali się ;P

    bardzo podoba mi się Twoja koszula (bo ja koszule lubię).
    i torebka! ojojoj - torebka jest zacna :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia! brawa dla młodego fotografa:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Współpraca bardzo owocna, zdjęcia pełna profeska:):)
    Koszula jest fantastyczna, ja białe koszule kocham miłością bezgraniczną:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne połączenie koszuli i kamizelki! piękna sceneria:*)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i fotograf spisał się na ocenę celującą. Świetne zdjęcia. Koszula biała piękna. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, przekażę, będzie puchł z dumy;-)

      Usuń
  7. Szczerze podziwiam Igora za kadry:-)a połączenie kamizelki z tą koszulą czad!
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń