środa, 21 maja 2014

szerokie spodnie w kwiaty

Zafiksowałam się na szerokie spodnie. Takie nawet baaaardzo szerokie. Uważam, że są kobiece i zmysłowe, a przy tym wygodne.
Uwielbiam w tego typu spodniach oraz długich szerokich spódnicach to omiatanie ciała przez tkaninę. Kiedy wieje wiatr, materiał szaleje, furkocze między nogami, to jest super. Warunek: gołe nogi. Kiedyś sobie nawet uzmysłowiłam, że mając na sobie coś takiego, daję dużo większe kroki, bo wtedy wszystko fruwa jeszcze bardziej;-)

Wiecie co? Teraz, wiosną, naprawdę nie kombinuję. Widać to zresztą na zdjęciach w kolejnych postach. Noszę się lekko, wygodnie, tak o, bez napinki. Podziwiam wystudiowane stylizacje z niektórych blogów, szczęka z zachwytu opada mi co rusz, ale ja nie mam ostatnio potrzeby, a może weny na komponowanie się od stóp do głów.
Ale czuję się dobrze, to najważniejsze. Tak uważam.





Te spodnie zakupiłam w lumpeksie za 8 złotych w rozmiarze, bagatela, 46. Widziałam w nich potencjał, a co;-) Tu podprułam, tam wycięłam, tu zszyłam i mam 38. Musiałam też zadziałać na długości, bo, jak zwykle, portaski były za krótkie. Odwinęłam mankiety na maksa i długość jest akurat. Tym sposobem mamy jedną zadowoloną kobietę więcej;-)






Nie dziwcie się scenerii. Szłyśmy sobie z N. na spacer, przez lasek. I nagle na naszej drodze pojawiło się tesco;-) Zamknięte, świetnie zasłaniające od wiatru, który wiał wówczas niemiłosiernie. No co, nie może być?








fot. Natalia


spodnie (pants) - sh
bluzka (blouse) - marks&spencer
torba (bag) - nn
sandały (sandals) - nn
pasek (belt) - nn
wisiorek (pendant) - prezent (present)
bransoletka (bracelet) - nn
okulary (sunnies) - cambell


19 komentarzy:

  1. Zakwitłaś;-) w dodatku w mojej wielbionej czerni więc widok dla oka zawsze przyjemny!!!

    Pozdrawiam,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe są te spodnie! bardzo mi się podobasz, bo to taki look w moim stylu - bardzo podobnie noszę się w ciepłe dni :) też wydaje mi się, że szerokie spodnie są kobiece i zdania nie zmienię nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, bo najważniejsze żeby czuć się dobrze, ubieramy się dla siebie:):)
    Spodnie szerokie kocham i zawsze kochałam , letnich w mojej szafie szerokich najwięcej, tylko lnianych, a takich jak Twoje barak, ale muszę nadrobić braki, bo portki baaaardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie z racji tego, że jestem niska taki fason spodni jest nie korzystny, ale do Ciebie bardzo pasuje! wyglądasz bardzo ładnie! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. A po co kombinowac, jak w prostym stroju wyglada sie rownie dobrze? Portki masz genialne, na wiosno-lato idealne! Kwiaty na ciemnym tle - moj faworyt kwiatowych wzorow! Lubie jak jest wygodnie, a jak sie czlowiek dobrze sie czuje w ciuchu - to i dobrze wyglada.
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie jestem za niekombinowaniem. A spodnie są cuuudowne! Uwielbiam łopot wiatru w nogawach! Muszę sama się za takimi wzorzatymi porozglądać, koniecznie! Miałam kiedyś kumpelę, która szyła sobie takie odjazdowe gacie i czasem od niej pożyczałam, mimo, że była ode mnie niższa o dwie głowy i na mnie te jej portki tak łopocząco nie wyglądały. Podoba mi się też brasoleta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak sobie myslę, że przecież ja też mogę uszyć jeszcze jakieś łopoczące gacie.

      Usuń
  7. Beautiful casual style <3 Perfect pants! Beautiful colors <3

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne spodnie:) idealne na upały do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem na tak! Też się zastanawiam nad takimi tylko nie wiem czy kupic zwężane na dole czy nie

    OdpowiedzUsuń
  10. Super spodnie, idealnie na obecna pogode;D

    OdpowiedzUsuń
  11. te luźne spodnie w połączeniu z dopasowaną bluzką wyglądają idealnie! Podoba mi sę też ich połączenie z butami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne spodnie, uweilbiam kwiaty w kazdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny look. Wszystko do siebie pasuje, podobają mi się buty i bransoletka, które mają podobny dość nowoczesny charakter no i spodnie w kwiaty - super ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do mnie do rozdanie, w którym można wygrać keratynowy zabieg wygładzający włosy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobiło się pięknie kwiatowo... Świetne te spodnie. Jestem niska a też takie noszę, szczególnie na wakacjach, wygodne, łopoczące... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm fajne są też lubię takie ale z dwiema modyfikacjami:
    1.zamiast nogawek palazzo wolę z wszytymi na dole gumkami-w stylu haremek-też ładnie łopoczą na wietrze a nie lubię luźnych nogawek koło obcasów ;-);
    2.jednak pod spód chętnie założę półhalkospodnie-np z Mewy-dodatkowa warstwa chłodząco-gładząca nogi ;-).

    OdpowiedzUsuń