niedziela, 6 kwietnia 2014

oversize - lubię to!

Dziś oszczędnie, bez słów. No, dobra, dorabiam ideologię do braku weny i zwyczajnego lenistwa.Jak już coś pisać, to z sensem, w związku z czym oszczędzę Wam dzisiaj moich wypocin.

Będą za to zdjęcia. A na nich luźny i wygodny outfit. Sweter- oversize to mało powiedziane;-) Nie ma rozmiaru i jest czymś bardzo dziwnym, ale właśnie to spodobało mi się w nim najbardziej. Oprócz koloru, z tych nieokrelonych, które bardzo lubię.
Tunikę już znacie.
Buty są nowe, urzekł mnie ich kolor.













fot. Roma


sweter (sweater) - sh
tunika (tunic) - carry
torba (bag) - nn
spodnie (jeans) - nn
kolczyki (earings) - nn
buty (shoes) - deichmann

8 komentarzy:

  1. miałam kiedyś podobne cudo, do tego swetra :) tylko czarne :) i też z second - handu :) nosiłam je w moich mrocznych czasach ;) jeszcze kilka lat temu było w mojej szafie, ale chyba już wyrzuciłam ;) w sumie żałuję, bo lubiłam je bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, też mam takiego cudaka tylko w troszkę innym wydaniu:), bardzo lubię takie "oryginały"
    Bardzo fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój sweter przypomina mi sTwory, które produkuję :) Buciorki świetne, a jak z wygodą????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygodne, ale jak dalej szłam, to bolały (piekły) mnie stopy w tym miejscy, gdzie naciskasz, idąc.

      Usuń
  4. Ja uwielbiam takie dziwolagi… piekny ten Twoj swetropodobny ocieplacz;) Buciki rzeczywiscie maja sliczny kolor…
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful my dear!!!!

    www.borsadimarypoppins.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the layers! Beautiful cozy chic look!

    - Anna

    /www.melodicthriftychic.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci w tym niby nic, a jednak coś... Takie omotania kiedyś robiłam. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń