wtorek, 18 lutego 2014

płaszcz oversize, biała bluzka i czerwony sweter

Dziś kolejna odsłona mojego oversize'owego nabytku, który pokazywałam już tutaj. Powiem Wam, że im dłużej go  mam, tym bardziej się do niego przekonuję, Zajmuje, niestety, sporo miejsca w szafie, ale pod wieloma innymi względami jest praktyczny.
   Przede wszystkim to  znakomita sprawa, kiedy nie chcę wciągać brzucha;-) Poza tym  wybieram go w dniach, gdy chcę się w ubraniu przyjemnie zapaść, w pewnym sensie schować. Czy ktoś z Was wie, o czym mówię? Często przecież o wyborze stroju decyduje nastrój, nastawienie do samej/samego siebie, coś nieuchwytnego, co powoduje, że mamy ochotę na wiosenne barwy i seksowną kieckę, innym razem zaś na mięsisty, lużny sweter. Lub stary, przepastny, kraciasty płaszcz;-) 






Zauważyliście, że starsze panie na imprezy w kołach gospodyń, imieniny czy uroczyste spotkania z burmistrzem z okazji jubileuszu 50-lecia ślubu często wkładają  białe bluzki? Wiedzą co robią, przecież to już modowe wyjadaczki;-) Otóż jeszcze nie wymyślono niczego bardziej twarzowego niż biały kołnierzyk. W tym akurat dobrze chudym i grubym, mężczyznom i kobietom, blondynkom i brunetkom. W bieli świeżo i ładnie wygląda i niemowlę, i staruszka.
   W tej bluzce najbardziej spodobał mi się właśnie kołnierzyk. Idealnie przylega do szyi, jego rogi są nieco wyciągnięte, stanowiąc idealną bazę pod kokardkę, krawat czy inny tego typu dodatek. I lubię tę biel przy twarzy. Mówię Wam, starsze panie wiedzą, co robią;-)

fot. Roma


płaszcz (coat) - vintage sh
sweter (sweater) - nn
koszula (shirt) - zara (sh)
spodnie(trousers) - h&m
kozaki (boots) - lasocki
torba (bag) - select
kokarda (bow) - diy


5 komentarzy:

  1. ojj ta granatowo czarna kratka jest świetna; już w tych kolorach mam szalik i spódnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem, że masz, widziałam;-) jesteś kratkowy miszczu;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam białe kołnierzyki z ozdoba w postaci krawata, muszki itp. Bardzo ciekawie to wyglada.
    Płaszcz śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo tak! Strasznie mi się podoba ta stylizacja. Cudowny płaszczyk. Pozdrawiam cieplutko, Karolina :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kozaki oficerki.

    OdpowiedzUsuń