piątek, 28 lutego 2014

Nowości


Post będzie sprawozdawczy. Po pierwsze chciałabym Wam pokazać, co zdziałałam "szyciowo." Wymyśliłam taki oto pasek-kokardę. Wykonany z raczej niemodnych dżinsów w rozmiarze co najmniej 44. Pomysł recyklingowy.
Kokarda, powiem nieskromnie, bardzo mi się podoba, ale nie jest mi dane ją nosić. Wyglądam nieszczęśliwie z paskiem w talii. 
    Jeśli jednak któraś z Was jest zainteresowana taką ozdobą, piszcie. Można ją też nabyć w Sukienkowie


Ponadto uszyłam sobie dodatek do wszelkiego rodzaju koszul. To żabot, kokarda - jakkolwiek to nazwę, pozostaje to popierdółką, jaką można przewiązać pod szyją. To też recyklingowy zamysł, bo tkanina pochodzi z koszuli Riko, przy której przetarł się kołnierzyk.

Wkrótce zaprezentuję żabocik w jakiejś stylizacji. Myślicie, że się sprawdzi?


A teraz moje nabytki torebkowe. Cieszę się z nich jak dziecko. Raz, że mi się bardzo podobają, dwa, były po taniości;-)
    Jestem torebkową maniaczką. Gdybym wygrałą w lotto, na pewno sporo puściłabym na torebki i buty, ale wiem, że nie jestem jedyna z taką chorobą.
    Pierwsza torebeczka to czarne cacuszko za 20 zł. Jest w idealnym stanie, również wewnątrz. Pasek jest dość krótki, więc raczej nie nadaje się, by przewiesić ją przez ciało.
  



       Na tym samym targu zakupiłam tę śliczontkę. Czerwień zawsze do mnie mówi, więc nie mogłam przejść obojętnie. I tym sposobem za dyszkę mam niepraktyczną, piękną torebeczkę. Yupi!!




Wreszcie szmaciaczek z zary, za 5 złtych polskich. Ma ładne, wiosenne kolorki. Poza tym to kolejna torebka na łańcuszku - tak jak lubię. 





I jak tu nie zaglądać do lumpeksów? I jak nie być wdzięczną za instynkt łowczy, który niewątpliwie mam bardzo rozwinięty. Ośmieliłabym się nawet nazwać to talentem;-) Mam koleżanki, które mi tego zazdroszczą, hehe.
    Ojej, to mój pierwszy tak samochwalczy post. Zadzieram nosa, co? Ale wybaczacie, mam nadzieję.

Do zobaczenia z moimi nowościami!!

1 komentarz:

  1. Oryginalny pomysł :)) podoba mi się ;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń