wtorek, 28 stycznia 2014

Szara spódnica i sweterek z żabotem

Witajcie ponownie. Co u Was? Na pewno cieplej. U mnie tylko 5 stopni poniżej zera i mam wrażenie, że to właściwie ciepełko po ostatnich mrozach.
    Podzielę się z Wami pewną refleksją. Rozmawiałam już o tym z kilkoma osobami i to tylko umocniło mnie w swoim przekonaniu. Chodzi o poziom dystansu, luzu i ogólnie pojętego pogodzenia z samym sobą.Nie wiem, czy to kwestia wieku, czy może życiowych doświadczeń, ale ostatnio niemal dotykam radosnego, pogodnego i budującego spokoju.Dobrze mi ze sobą, nie mam potrzeby niczego udawać, odgrywać i udowadniać.
    Mówię Wam o tym, ponieważ dotyczy to nie tylko mojego wnętrza, ale i wnętrza mojej szafy;-) Patrzę w  lustro i muszę być zadowolona - tylko to się liczy. Noszę to, co mi się podoba, na co akurat mam ochotę. I już.
 Wiecie, o czym mówię, prawda? Myślę, że to przychodzi z wiekiem, szczególnie u kobiet. Im dziewczyna młodsza, tym bardziej się napina - chce się przypodobać facetom, chce eksponować wdzięki, chce wpasować się w subkulturę, musi być modna. Ja osobiście jestem już w gronie szczęśliwych wolnych od takich pierdół kobiet.
    Dziś na przykłąd miałam chęć na szary total look.





    Lubię szarości. Kiedy już wygram w lotto i postawię dom marzeń, też będzie w nim sporo szarości.  Pamiętam z dzieciństwa szare golfy z mięciutkiej wełenki, które ojciec z RFN przywiózł mnie i bratu. Dziś wiele bym dała za taki piękny szary golf, który grzeje, a nie gryzie.








fot. Roma


kurtka (jacket) - atmosphere
szal (shawl) - nn
rękawiczki (gloves) - nn
torba (bag) - angielski pchli targ (English flea market) -może ktoś wie, co to za marka? Torba jest pięknie wykonana, z cudownej skóry, chciałabym wiedzieć, co to.
buty (shoes) - nn
spódnica (skirt)- h&m
sweterek (sweater) - monnari (outlet)
pierścionek (ring) - nn

2 komentarze:

  1. Ta spódnica jest zaj......! Też chce taką!

    OdpowiedzUsuń