sobota, 25 stycznia 2014

Mufka i płaszcz oversize

Każda pogoda ma swoje uroki, siarczysty mróz również;-) Na przykład można poparadować z mufką. Moja wisiała od jakiegoś czasu i czekała na stosowne okoliczności;-)

Nie mogę tu nie wspomnieć, że pomyślałam o mufce pod wpływem Ryfki i jej stylizacji z mufką w roli głównej.  Nie jest to rzecz wybitnie praktyczna, ale za to jaka piękna i nietuzinkowa. Zgadzacie się ze mną?


 





Mufkę uszyłam sama.  Ma podszewkę z kieszonką na telefon i parę drobiazgów, bo jak mufka, to już nie torebka, prawda? Zdecydowałam  się na sznurek do zawieszenia, choć rozważałam łańcuszek. Sznurek jest bardziej arystokratyczny;-))





    
Muszę Wam powiedzieć, że w takiej mufce to rączusiom jest naprawdę ciepło. Futerko grzeje. Tak więc poza funkcją stricte dekoracyjną znalazłam jednak walory praktyczne, ha!
    Na koniec wywodów na temat mufki... nie mogłam się oprzeć, no po prostu nie mogłam!




    Kilka słów należy się i płaszczykowi. Macie tak czasami, że chcecie mieć jakiś ciuch i DOKŁADNIE wiecie, jak ma wyglądać i stresujecie się perspektywą szukania go w sklepach? Myślę, że wiecie, o czym mówię. Tak było z jasnym płaszczem, który chodził mi po głowie. Obmyśliłam, jaki ma mieć kołnierz, długość, rękawy, kolor - wszystko. Z tak precyzyjnymi ustaleniami w głowie poszłam nie do sklepów, a do krawcowej. Jest tak jak ma być i to za całkiem przyzwoitą sumę.




Płaszczyk sprawdza się znakomicie. Można pod niego włożyć ciepłą, grubszą rzecz i nie czuć skrępowania. Jest luźny i wygodny, nie za gruby. Trafiona inwestycja. 



fot. Riko


Mam nadzieję, że mój total look czymś Was ujął. Piszcie! Jeśli nie, to też nie zawahajcie się powiedzieć mi tego w komentarzu. Miłej reszty weekendu!




płaszcz (coat) - krawcowa (sewer)
mufka (muff) - diy
sweter (sweater) - zara (sh)
kolanówki (knee socks) - dorothy perkins
czapka (hat) - reserved
rękawiczki (gloves) - dorothy perkins
buty (boots) - deichmann (5-th avenue)






6 komentarzy:

  1. Pieknie, te jasne kolorki super .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha udalo sie jeszcze tylko zeby nie byc anonimkiem ;) xx pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry
    Niestety nie znalazłam na stronie adresu e-mail.
    Zapraszam do kontaktu na: kontakt@blog-media.pl
    Chciałabym przedstawić informacje na teamt możliwości współpracy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!
    Bardzp fajne zestawienie kolorow, lubi ebeze i biel, zwlaszcza zima. A mufka to swietny gadzet, nie tylko "podkreca" stylizacje, ale w dodatku jaka praktyczna:)
    PS. Ujal mnie tytul Twojego bloga - zgadzam sie z ta maksyma;)
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń